מלם-תים זכתה במכרז ERP של רכבת ישראל

שווי המכרז ליישום מערכת ERP SAP ברכבת ישראל עומד על היקף של למעלה מ-20 מיליון שקל


00:00 ,24.08.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

שווי המכרז ליישום מערכת ERP SAP ברכבת ישראל עומד על היקף של למעלה מ-20 מיליון שקל
 
מלם-תים זכתה במכרז יישום מערכת ERP SAP ברכבת ישראל, בהיקף של למעלה מ-20 מיליון שקל. מדובר בפרויקט ERP הגדול ביותר בישראל לשנת 2008. הפרויקט יעניק מענה למעל 700 משתמשים בתחומי הכספים, לוגיסטיקה, משאבי אנוש, תחזוקה, ניהול נכסים, ניהול פרויקטים, מכירות, אבטחת איכות ובטיחות. זכייה זו מצטרפת לסדרת זכיות אסטרטגיות נוספות של חטיבת SAP במלם-תים, ביניהן בחברת דיפלומט, דואר ישראל יחד עם יבמ וגילת לוויינים.
 
במסגרת הפרויקט, תקים מלם-תים ברכבת ישראל מערכת ERP, שתהווה פלטפורמה ליישום נושאים נוספים, ביניהם: ניהול מסמכים, פורטל, שילוב מערכות GIS, בינה עסקית (BI) ועוד. מדובר בפרויקט באחריות כוללת, במסגרתו תבצע חטיבת SAP באגף ה-ERP של מלם מערכות את תהליך ההתאמה, פיתוח, התקנה, הטמעה והדרכת המשתמשים. את התהליך ילווה צוות מקצועי רחב ושירות ייעוץ מומחים לרכבת ישראל למשך השנתיים הבאות.
 
רונן בנבניסטי, מנהל אגף ERP במלם מערכות, מסר: "אגף ה-ERP במלם שם לו למטרה מאז הקמתו בשנת 2007 לזכות ביישום הפרויקטים המובילים והמורכבים בישראל בעולם ה-ERP. הזכייה במכרז הרכבת עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית האגף, אשר הולך וצומח ומהווה גוף משמעותי בשוק ה-ERP בישראל. רק לפני מספר שבועות סיימה מלם בהצלחה רבה את פרויקט יישום מערכת SAPERP של גילת לוויינים ב-14 מדינות ואנו כבר מוכנים לאתגר החדש ברכבת ישראל".
 
"אני מאוד שמחה וגאה בזכייה בפרויקט הרכבת", מסרהורדית וזנר, מנהלת חטיבת ה- SAP באגף ERP במלם מערכות."זכייה הממצבת סופית את חטיבת ה-SAP כאחד האינטגרטורים המובילים בשוק הישראלי. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות שהוביל את המכרז על המקצועיות, על הדבקות במטרה והאמונה שאנו יכולים לעשות זאת. שנים של עבודה רצינית ומקצועית באו למימושם בזכייה זו".