מופז יפתח את אירוע היובל של ארגון מנהלי התחבורה בישראל

ארגון מנהלי תחבורה בישראל (א.מ.ת) מאגד 200 מנהלי ציי רכב מהמובילים במשק הישראלי המתפעלים כ-80 אלף כלי רכב


00:00 ,11.05.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון מנהלי תחבורה בישראל (א.מ.ת) מאגד 200 מנהלי ציי רכב מהמובילים במשק הישראלי המתפעלים כ-80 אלף כלי רכב
 
ארגון מנהלי תחבורה בישראל (א.מ.ת) יחגוג 50 שנה להיווסדו בערב חגיגי. את האירוע יפתח שר התחבורה החדש שאול מופז. עוד הוזמנו איגוד יבואני הרכב ואח"מים נוספים מתחום הרכב והתחבורה. האירוע ייערך היום (11 במאי) ב"גן השקמים" במושב בני ציון. דני סנדרסון יתארח בחלק האמנותי ויופיע במיטב להיטיו ובדיחותיו.
 
שמעון סודאי, יו"ר הארגון, מוסר כי כיום, בעידן הליסינג הפורח, כאשר רוב מכוניות החברה לא ממש שייכות לחברה, חשיבות מינהל התחבורה היא מכרעת וגדולה אף יותר עת מוטל עליו תפקיד נוסף – הפיקוח על השירות והטיפולים אותם מעניקה חברת הליסינג למכוניות, הארגון והפיקוח על הגורם האנושי המפעיל את כלי הרכב.
 
ארגון מנהלי תחבורה בישראל (א.מ.ת), המאגד בתוכו 200 מנהלי ציי רכב מהמובילים במשק הישראלי המתפעלים כ-80 אלף כלי רכב, פועל ללא הרף להעלאת הרמה המקצועית של חבריו, עריכת ימי עיון ייעודיים, נסיעה לסיורים לימודיים בחו"ל, ביקור בתערוכות מקצועיות ועוד. כמו כן שומר הארגון על קשרים מקצועיים הדוקים עם יבואני הרכב בישראל, משרדי האוצר, התחבורה והתשתיות ועם גורמי האנרגיה ואיכות הסביבה.
 
באירוע ישתתפו גם חברות ליסינג, בתצוגת ניידות שירות של כל אחת מהחברות: הרץ, אלבר, קל אוטו ואלדן.
 
בין המציגים ניתן גם למצוא את צ'מפיון מוטורס (פולקסוואגן, סיאט, סקודה), בני משה קרסו(רנו, ניסן),יוניון מוטורס-טויוטה, יפן אוטו- סובארו, טלקאר- דייהטסו (סאן יאנג), מאיר חברה למכוניות- (וולוו; הונדה; יגואר), לובינסקי- (פיג'ו; סיטרואן), כולמוביל- (יונדאי; מיצובישי; מרצדס מסחריות), U.M.I– (שברולט; אופל; איסוזו), דלק מוטורס-  (מזדה; פורד), ס.מ.ל.ת- (פיאט; קאיה).