מהיום: ניתן להזמין מראש תור למבחן התיאוריה

נבחן שיזמין תור לבחינה באמצעות האינטרנט או הטלפון יוכל להיבחן בכל אחד ממרכזי הבחינה בארץ ולבחור את יום ושעת הבחינה


00:00 ,27.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

נבחן שיזמין תור לבחינה באמצעות האינטרנט או הטלפון יוכל להיבחן בכל אחד ממרכזי הבחינה בארץ ולבחור את יום ושעת הבחינה
 
מהיום ניתן להזמין מראש תור למבחן הנהיגה העיוני (תיאוריה), באמצעות האינטרנט או על ידי מוקד שרות טלפוני ולהיבחן מיידית וללא כל המתנה.
 
נבחן שיזמין תור לבחינה באמצעות האינטרנט או הטלפון יוכל להיבחן בכל אחד ממרכזי הבחינה בארץ, לבחור את יום ושעת הבחינה ולקבל מיידית לאימייל האישי שלו אישור זימון תור למבחן.
 
בשלב זה ניתן להזמין תור לבחינה בכל אחד ממרכזי הבחינות בירושלים, תל אביב, באר שבע, אשדוד, רחובות, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון ואילת. בימים קרובים ניתן יהיה להזמין תור לבחינה באמצעות האינטרנט או הטלפון גם במרכזי הבחינה בצפון הארץ.
 
עד כה נפתחו 16 מרכזי בחינות בכל רחבי הארץ הפועלים מהשעה 08:00 בבוקר ועד 19:00 בערב. חלקם אף בימי שישי וערבי חג עד לשעה 12:30 בצהרים.
 
בשלב הראשון ניתן להזמין תור באמצעות אתר האינטרנט www.teory.co.il  24 שעות ביממה או בטלפון מספר 054-4008090 בין השעות 08:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, בכל אחד ממרכזי הבחינות של חברות טלדור ומנפאור.
 
ממשרד התחבורה נמסר כי בתוך חודש יפתחו ארבעה מרכזי בחינות נוספים בהם גם במודיעין ונצרת. בחינות התיאוריה נערכות: כיום בשש שפות: עברית, ערבית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.