מבצע "הכן רכבך לחורף" החל אתמול

עלות הבדיקה במוסכים ובמכוני הרישוי תהיה 30 ₪ בלבד ותכלול את כל מערכות הרכב


00:00 ,02.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
עלות הבדיקה במוסכים ובמכוני הרישוי תהיה 30 ₪ בלבד ותכלול את כל מערכות הרכב

מבצע "הכן רכבך לחורף" החל אתמול (יום שני) במוסכים המורשים ובמכוני הרישוי לרכב בכל רחבי הארץ. המבצע ימשך עד ל- 28 בינואר 2004.

במסגרת המבצע יערכו בדיקות תקינות ובטיחות של כלי הרכב והיא תכלול את כל מערכות הרכב. בין השאר יבדקו מערכות הבלמים, ההיגוי, הצמיגים והאורות. עלות הבדיקה במכונים ובמכוני הרישוי תהיה 30 שקל בלבד.

שר התחבורה, מאיר שטרית ציין כי המבצע הוא צעד נוסף של אגף הרכב לאיתור כלי רכב עם ליקויי בטיחות והוא נועד להגביר את מודעות הציבור לנושא תחזוקת כלי הרכב והבטיחות בדרכים.

משרד התחבורה ומשטרת ישראל יגבירו בתקופת המבצע את הפיקוח על תקינות כלי הרכב גם בכבישים העירוניים ויעצרו כלי רכב חולפים לבדיקת תקינות ובטיחות.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה תחל היום במסע הסברה מקיף לעודד נהגים לבצע בדיקת חורף במוסכים ובמכוני הרישוי. שוטרים ומתנדבים יחלקו מהבוקר לנהגים אלפי עלוני הסברה בנושא, בכבישים ובצמתים המרכזיים בכל רחבי הארץ.

מבצע "הכן רכבך לחורף" נערך בשיתוף אגף הרכב והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במשרד התחבורה, משטרת ישראל, איגוד המוסכים בישראל, איגוד מכוני הרישוי ואיגוד יבואני הרכב.