לקראת 2008: חברת מובילי דרור פתחה במבצע בטיחות בדרכים

כמאה מנהגי החטיבה הצפונית של החברה השתתפו בערב מיוחד של הרצאות והחלפת דעות עם דמויות מובילות מתחום התנועה והתחבורה בארץ


00:00 ,02.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

כמאה מנהגי החטיבה הצפונית של החברה השתתפו בערב מיוחד של הרצאות והחלפת דעות עם דמויות מובילות מתחום התנועה והתחבורה בארץ
 
חברת מובילי דרור החליטה להמשיך ולטפח את נהגיה המקצועיים במבצע בטיחות בדרכים שנתי. אמש, 1 בדצמבר, החל המבצע לשנת 2008 בערב הרצאות והחלפת דעות עם דמויות מובילות מתחום התנועה והתחבורה בארץ, אשר היה מיועד לנהגי החטיבה הצפונית במסעדת אוקטגון שבנהלל. 
 
ניצב אבי בן חמו, ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, שוקי שדה, מנכ"ל ארגון חברות ההסעה בישראל, ולשעבר מנכ"ל אגף הרישוי במשרד התחבורה, ונציגים של משרד התחבורה, יחד עם איציק אניג'ר, מנכ"ל חברת מובילי דרור, ונציגי ההנהלה קיימו ערב מיוחד של הרצאות והחלפת דעות לכמאה מנהגי החטיבה הצפונית של חברת מובילי דרור, וזאת כחלק ממבצע בטיחות ארצי שייערך במהלך שנת 2008, מתוך החלטה של הנהלת החברה להעלות לראש סדר העדיפויות את נושא הבטיחות בדרכים: נהיגה בטוחה ואדיבה. כל הדוברים הדגישו את העובדה כי הנהגים המקצועיים מהווים דוגמה לנהיגה נכונה ליתר הנהגים בכבישים.
 
מנכ"ל חברת מובילי דרור, איציק אניג'ר, הדגיש ואמר כי "החברה תפעל לאורך כל השנה בנושא הבטיחות בדרכים, כדי שנהגיה המקצועיים של החברה יהוו דוגמה לאדיבות ובטיחות על הכבישים, וכדי למנוע ככל הניתן מעורבות של הנהגים בתאונות דרכים בשנת 2008".
 
מחברת מובילי דרור נמסר עוד כי החברה מעוניינת להשקיע ולהעמיק את המודעות בנושא הבטיחות בדרכים בקרב נהגיה, לכן החברה תערוך שיעורי הסברה, הרצאות וקורסים מקצועיים לאורך כל השנה.