חדש בישראל – מערכת שתסייע בהורדת צריכת הדלק של הרכב עד גובה של כ- 30%

יגאל אפטר, מנהל תחום מערכות ב"יעיל DCS", מסר כי ה- "Fuel Saver" הינה מערכת המתחברת למחשב הרכב ומאפשרת לקבל אינדיקציה של הנהג הקשורות לאופן הנהיגה ברכב שהיא הפרמטר הראשי בכל הקשור לצריכת דלק בכלי הרכב השונים


00:00 ,14.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מערכת ה- "Fuel Saver" המיועדת לרכבים פרטיים, משאיות ואוטובוסים מאפשרת חסכון חודשי של כ - 3,000 ₪ בעלויות דלק של משאית
 
חברת "יעיל DCS" (מקבוצת יעיל נוע) מתחילה לשווק בימים אלה בישראל  את ה "Fuel Saver" - מערכת חדשה המותקנת ברכב ומיועדת לרכבים פרטיים, מיניבוסים, משאיות ואוטובוסים.
 
יגאל אפטר, מנהל תחום מערכות ב"יעיל DCS", מסר כי ה- "Fuel Saver" הינה מערכת המתחברת למחשב הרכב ומאפשרת לקבל אינדיקציה של הנהג הקשורות לאופן הנהיגה ברכב שהיא הפרמטר הראשי בכל הקשור לצריכת דלק בכלי הרכב השונים.
 
לדבריו של יגאל אפטר, המערכת מקליטה את אופן הנהיגה בפרמטרים של תאוצה והאטה, עמידה במקום עם מזגן ובלעדיו, מהירויות חריגות (משאית מעל 90 קמ"ש, רכב פרטי מעל ל 110 קמ"ש), שימוש לא מקצועי בסל"ד המנוע בעת העברת הילוכים ועוד ועוד.
 
בכדי לאפשר לנהג ללמוד מהטעויות שלו ולשפרן נלקחים נתוני הנהיגה לאורך מס' חודשים המתייחסים לצריכת דלק, מד אוץ (ספידומטר) של הרכב ועוברים ניתוח על ידי מומחים ב "יעיל DCS". לאחר הפקת התוצאות והלקחים מדריכים את הנהג לנהיגה נכונה ובוחנים את הנתונים שוב לאחר תקופת זמן.
 
בחברה ציינו כי מבדיקת המכשיר ב- 15 מדינות שונות בעולם עולה כי 3 חודשים לאחר שהנהג למד לתקן את הליקויים, מושג חסכון עד גובה של כ 30% בצריכת הדלק ולפעמים אף יותר.
 
עלות המכשיר והתקנתו כ- 5000 ₪ ולדבריו של יגאל אפטר מכשיר ה- "Fuel Saver" יכול לסייע לחסכון של 3000 ₪ ויותר בחשבון הדלק החודשי של משאית כאשר ממוצע נסיעתה היא כ 10,0000 ק"מ בחודש.