התמ"ס מונע רכישת קרונות וקטרים מחברות זרות עקב חוב לא ממומש לרכש גומלין בישראל
משרד התמ"ס הודיע להנהלת הרכבת כי לא תוכל לרכוש קרונות וקטרים מחברות מקנדה וצרפת כיוון שלהן חוב לא ממומש של 67 מיליון דולר לרכש גומלין בישראל. מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק: לפעילות הרשפ"ת ניתן גיבוי מלא מאחר ומדובר ביצירת מקומות עבודה חדשים בתעשייה הישראלית
00:00 ,11.11.2002
משרד התמ"ס הודיע להנהלת הרכבת כי לא תוכל לרכוש קרונות וקטרים מחברות מקנדה וצרפת כיוון שלהן חוב לא ממומש של 67 מיליון דולר לרכש גומלין בישראל. מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק: לפעילות הרשפ"ת ניתן גיבוי מלא מאחר ומדובר ביצירת מקומות עבודה חדשים בתעשייה הישראלית.
משרד התעשייה והמסחר הודיע להנהלת הרכבת כי אינה מתירה לה לייבא קרונות רכבת מחברת בומבארדייה הקנדית/גרמנית, בסך של 30 מיליון דולר, וקטרים מחברת אלסטום הצרפתית/ספרדית בערך של 4.2 מיליון דולר.
מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק, אמר כי הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי בתמ"ס הודיעה כי לחברות אלו יש חוב בלתי ממומש לרכש גומלין בישראל, וכי עד שלא יתקבלו מהן תוכניות מימוש אופרטיביות, לא יותר המשך יבוא הקרונות והקטרים מהן.
מנהל רשפ"ת, אפרים שהם, ציין כי מדובר בחוב בלתי ממומש בסך של 67 מיליון דולר. בפגישות שקיימה רשפ"ת עם גורמים בכירים בחברות בומבארדייה ואלסטום, הובטח להעביר לרשפ"ת תוכניות מימוש.
כאמור, בסוף השבוע קיבלה הנהלת הרכבת הודעה מרשפ"ת כי לא תוכל לייבא רכבות מהחברות הללו, עד שלא תצגנה תוכניות מימוש לרכש גומלין בישראל.
מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק, מציין כי לפעילות הרשפ"ת ניתן גיבוי מלא מאחר ומדובר ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים בתעשייה הישראלית.
משרד התעשייה והמסחר הודיע להנהלת הרכבת כי אינה מתירה לה לייבא קרונות רכבת מחברת בומבארדייה הקנדית/גרמנית, בסך של 30 מיליון דולר, וקטרים מחברת אלסטום הצרפתית/ספרדית בערך של 4.2 מיליון דולר.
מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק, אמר כי הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי בתמ"ס הודיעה כי לחברות אלו יש חוב בלתי ממומש לרכש גומלין בישראל, וכי עד שלא יתקבלו מהן תוכניות מימוש אופרטיביות, לא יותר המשך יבוא הקרונות והקטרים מהן.
מנהל רשפ"ת, אפרים שהם, ציין כי מדובר בחוב בלתי ממומש בסך של 67 מיליון דולר. בפגישות שקיימה רשפ"ת עם גורמים בכירים בחברות בומבארדייה ואלסטום, הובטח להעביר לרשפ"ת תוכניות מימוש.
כאמור, בסוף השבוע קיבלה הנהלת הרכבת הודעה מרשפ"ת כי לא תוכל לייבא רכבות מהחברות הללו, עד שלא תצגנה תוכניות מימוש לרכש גומלין בישראל.
מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק, מציין כי לפעילות הרשפ"ת ניתן גיבוי מלא מאחר ומדובר ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים בתעשייה הישראלית.
עשוי לעניין אותך
הרעה בשרותים של הרשויות המקומיות למפעלי התעשיה
טירה למפלגת העבודה: פרישתכם מהממשלה תגרום למשבר פיננסי ולירידה בדרוג האשראי של ישראל
רכבת ישראל החלה בתכנון רכבת העמק שתחבר בין חיפה לבקעת בית שאן
שרגא ברוש: 100 אנשי עסקים מהקונצרנים הגדולים בעולם ישתתפו ביום היצוא הלאומי
ארז ויגודמן נבחר ליו"ר הוועדה לסחר חוץ בהתאחדות התעשיינים
תיאגוד הנמלים : פעם ראשונה כולם סביב שולחן אחד