היום יפורסם המכרז להקמת נתיב תחבורה מהיר בכניסה לתל אביב
משרדי התחבורה והאוצר יפרסמו היום את המכרז להקמת נתיב נסיעה מהיר לתחבורה ציבורית בכביש ירושלים תל אביב ,בקטע שבין מחלף בן גוריון ועד מחלף קיבוץ גלויות בכניסה לתל אביב
00:00 ,04.03.2004
משרדי התחבורה והאוצר יפרסמו היום את המכרז להקמת נתיב נסיעה מהיר לתחבורה ציבורית בכביש ירושלים תל אביב ,בקטע שבין מחלף בן גוריון ועד מחלף קיבוץ גלויות בכניסה לתל אביב.
שר התחבורה ,אביגדור ליברמן, ציין כי פרסום המכרז התאפשר לאחר שועדת מומחים בראשות פרופ 'אילן סלומון קבעה סופית כי ישנה ודאות כלכלית להקמת הנתיב המהיר
.
ממשרד התחבורה נמסר כי קטע הכביש שבין מחלף בן גוריון ועד מחלף קיבוץ גלויות הוא אחד מקטעי הכביש העמוסים ביותר במדינה שבו נוסעים מידי יום יותר ממאה אלף כלי רכב .
ליברמן ציין כי הנתיב המהיר שאורכו כ -13 קילומטרים הוא הראשון מסוגו בישראל וישמש את התחבורה הציבורית וכלי רכב המסיעים ארבעה נוסעים ויותר .כלי רכב בעלי פחות מארבעה נוסעים יהיו זכאים להשתמש בנתיב תמורת תשלום אגרה .
המכרז יערך בשני שלבים .בשלב הראשון ( שלב המיון המוקדם )יקבעו המתמודדים שיהיו רשאים להגיש הצעה לתכנוןבניה והפעלה של הנתיב המהיר .בשלב השני יקבע הזוכה מבין המתמודדים .
הנתיב המהיר יוקם בשיטת ה -B.O.T לתקופה שבין 20 ל -30 שנה .הפרוייקט כולל הקמת מסוף תחבורה שישולבו בו תחנת רכבת ,חניון " חנה וסע ",מסוף אוטובוסים ומרכז פיקוח על מערכת האגרה וניהול התנועה .בעלי רכב פרטי יוכלו לחנות במגרש החניה ולנסוע ללא תשלום לאזור הקריה ולבורסה ברמת גן ,באמצעות קווי אוטובוסים מיוחדים שיועמדו לרשותם .מסוף התחבורה יוקם בסמוך למחלף שפירים וישרת בעיקר את הבאים מכיוון ירושלים , ראשון לציון ואור יהודה .
שר התחבורה ,אביגדור ליברמן, ציין כי פרסום המכרז התאפשר לאחר שועדת מומחים בראשות פרופ 'אילן סלומון קבעה סופית כי ישנה ודאות כלכלית להקמת הנתיב המהיר
.
ממשרד התחבורה נמסר כי קטע הכביש שבין מחלף בן גוריון ועד מחלף קיבוץ גלויות הוא אחד מקטעי הכביש העמוסים ביותר במדינה שבו נוסעים מידי יום יותר ממאה אלף כלי רכב .
ליברמן ציין כי הנתיב המהיר שאורכו כ -13 קילומטרים הוא הראשון מסוגו בישראל וישמש את התחבורה הציבורית וכלי רכב המסיעים ארבעה נוסעים ויותר .כלי רכב בעלי פחות מארבעה נוסעים יהיו זכאים להשתמש בנתיב תמורת תשלום אגרה .
המכרז יערך בשני שלבים .בשלב הראשון ( שלב המיון המוקדם )יקבעו המתמודדים שיהיו רשאים להגיש הצעה לתכנוןבניה והפעלה של הנתיב המהיר .בשלב השני יקבע הזוכה מבין המתמודדים .
הנתיב המהיר יוקם בשיטת ה -B.O.T לתקופה שבין 20 ל -30 שנה .הפרוייקט כולל הקמת מסוף תחבורה שישולבו בו תחנת רכבת ,חניון " חנה וסע ",מסוף אוטובוסים ומרכז פיקוח על מערכת האגרה וניהול התנועה .בעלי רכב פרטי יוכלו לחנות במגרש החניה ולנסוע ללא תשלום לאזור הקריה ולבורסה ברמת גן ,באמצעות קווי אוטובוסים מיוחדים שיועמדו לרשותם .מסוף התחבורה יוקם בסמוך למחלף שפירים וישרת בעיקר את הבאים מכיוון ירושלים , ראשון לציון ואור יהודה .
עשוי לעניין אותך
ועד עובדי נמל חיפה: יישום חד צדדי של הרפורמה מצד האוצר עלול להצית ולגרום להשבתת הנמלים
אוהד ורד ימונה למנכ"ל משותף בחברת א. רוזנפלד ספנות בע"מ
אל על: רווח שנתי של 6.35 מליון דולר בשנת 2003
בעונת 2003-2004 צפוי גידול של 30% ביצוא תפוחי אדמה
יוגב: המשא ומתן ליישום הרפורמה בנמלי ישראל בשלב הכרעה
שוסטק למנכ"ל משרד הבריאות: "המצב בתחנת ההסגר למזון מיובא הינו קטסטרופלי"