החברה הלאומית לדרכים השיקה היום את תקן ISO 9001

במסגרת תהליך הסמכתה לתו התקן החדש, עברה החברה הלאומית לדרכים בישראל מבדקי הסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי


00:00 ,10.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תהליך הסמכתה לתו התקן החדש, עברה החברה הלאומית לדרכים בישראל מבדקי הסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי
 
החברה הלאומית לדרכים השיקה היום את תקן ISO9001, במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, מנכ"לית מכון התקנים, זיוה פתיר, ומנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר.

תקן ISO9001 הוא תקן בינלאומי המגדיר סטנדרטים מחמירים של ניהול תקין, קריטריונים ברורים למתן שירות איכותי, ייעול ושיפור ביצועים, צמצום כשלים ובניית תהליכי עבודה סדורים.
 
החברה הלאומית לדרכים היא החברה הראשונה שהוסמכה לתקן ISO9001. עד כה הוסמכו לתקן זה, מבין כל החברות הממשלתיות, רק בזק וחברת החשמל.
 
במסגרת תהליך הסמכתה לתו התקן החדש, עברה החברה הלאומית לדרכים בישראל מבדקי הסמכה על ידי מכון התקנים הישראלי. במהלך המבדקים נבחנה פעילותם של האגפים העיקריים - תכנון וביצוע, אחזקה, אבטחת איכות והדרכה.

המבדקים בחנו, בין השאר, את העמידה ביעדי החברה, תהליכי הבקרה והפקת הלקחים, תהליכי העבודה בהתאם לנהלים שנקבעו מראש, שביעות רצון הלקוחות ותכניות הדרכה לעובדים.
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, אמר במהלך הטקס: "תקן ISOשניתן היום לחברה הלאומית לדרכים מצביע על החתירה למצוינות ולאיכות אליו מחויבת החברה. התקן החדש מבטיח בראש ובראשונה את שיפור השירות הניתן לאזרחי ישראל, והוא מודל לאיכות לחברות נוספות בתחום התחבורה".
 
מנכ"ל החברה, אלכס ויז'ניצר, קבע כי מעתה החברה תעבור מדי שנה מבדקים על ידי מכון התקנים הישראלי, במטרה לשמור הן על טיב השירות והן על תקפותה על תעודת ההסמכה. לדבריו: "השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו ילך וישתפר משנה לשנה. אנו מכוונים את עצמנו למצוינות בכל תחומי העשייה של החברה".