שביתה של נהגי קטר בגרמניה מאיימת על הפעילות בנמלי הים המרכזיים של המדינה.
המגזרים שעבודתם נפגעת יותר מכל הם ברזל, כימיקלים וחלקי חילוף לרכב. הנמלים שנפגעים קשה יותר מהשביתה הם המבורג וברמרהאבן, המסתמכים יותר מהנמלים האחרים על הובלת מכולות מ/אל הנמל על ידי רכבות משא.
השביתה, שהתחילה עם רכבות מטען והתפשטה לרכבות נוסעים, נמשכת כבר שישה ימים והיא השישית מאז חודש ינואר השנה, והארוכה ביותר בהיסטוריה של חברת הרכבות הממשלתית של גרמניה.
נציגי איגוד נהגי הקטרים בגרמניה, המייצגים כ-20 אלף עובדים, דורשים גידול של 5% בשכר הנהגים, שבוע עבודה בן 37 שעות, ואת הזכות לייצג 180 עובדי רכבת נוספים.