קבוצת בליליוס קיבלה פרס מצוינות מ-CTAL לשנת 2023

קבוצת בליליוס המחזיקה בנציגות חברת הענק בישראל זוכה בפרס זו השנה השנייה ברציפות. החברה גברה בביצועיה על פני למעלה מ-160 נציגויות CATL ברחבי העולם


13:06 ,23.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודש שעבר התקיים בבנגקוק, תאילנד, הכנס השנתי של CATL העולמית בו מתכנסים מידי שנה נציגיה מכל רחבי העולם. CATL הסינית, הנסחרת בבורסת שנזן בשווי של למעלה מ-120 מיליארד דולר, מספקת סוללות ליצרני כלי הרכב הגדולים בעולם בהם קבוצת  יונדאי מוטורהונדה, דיימלר, ב.מ.וו, טסלהטויוטהפולקסוואגןוולוו וליצרני רכב נוספים בסין.

 

דני בליליוס, בעלי קבוצת בליליוס מסר כי: ״שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם CATL נמשך כבר שנים ארוכות הן בעולמות האנרגיה והן ברכב - בסיס שיתוף הפעולה הוא אמון הדדי ומקצועיות ללא פשרות. ההוקרה שאנו מקבלים מ-CATL לא מובנת לנו מאליה ואנו מצפים להמשך העבודה המשותפת, לטובת כל הצדדים״.

 

בנוסף, CATL פעילה בתחום ייצור סוללות למתקני אגירת חשמל כתחליף לבניית תחנות כוח חדשות ולבניית רשתות להעברת חשמל. בסך הכל, CATL מייצרת כ-40% מסוללות הליתיום בעולם, ומחזיקה בלמעלה משליש משוק הסוללות לרכבים ובשוק אגירת האנרגיה העולמי.

 

מערך השירות העולמי של החברה ממוקם במינכן, גרמניה, כשקבוצת בליליוס הייתה מבין הנציגים הראשונים בעולם של החברה מחוץ לסין, החל משנת 2017. את קבוצת בליליוס ייצגו דני כרמי, סמנכ״ל טכני בחטיבת ההיסעים באוטו-חן וגיל פרכטמן, סמנכ״ל התפעול ב-BLEnergy.

 

קבוצת בליליוס משתפת פעולה עם CATL לא רק במתן שירות בישראל לסוללות החברה. בתחום האגירה ובאמצעות BLEnergy כבר ביצעה קבוצת בליליוס עסקאות של כמיליארד ₪ וחתמה על הסכמים לשלוש השנים הקרובות בהיקף של כמיליארד דולר. בתחום הרכב, CATL, באמצעות קבוצת בליליוס, מספקת שירות בענף האוטובוסים לבעלי כלי גולדן דרגון, זוטונג, GREE, יוטונג,ANKAY  וברכבים הפרטיים למותג AIWAYS.