סייברוואן תתקין את המערכת שלה בכל צי המשאיות של קבוצת שטראוס

ההזמנה החדשה, הכוללת את כל צי המשלוחים של שטראוס, נחתמה לאחר ניסוי מוצלח ב-17 משאיות של שטראוס ב-18 החודשים האחרונים. אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: העסקה עם שטראוס תסייע להוביל לחדירה נוספת לארגונים רב-לאומיים


09:25 ,23.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

סייברוואן  הודיעה כי מערכת SaverOne תותקן בכל צי המשאיות של קבוצת שטראוס בישראל. קבוצת שטראוס היא אחת מיצרניות המזון הגדולות בישראל עם צי של 65 משאיות משלוחי מזון.

 

ההזמנה החדשה, הכוללת את כל צי משאיות המשלוחים של שטראוס, נחתמה לאחר ניסוי מוצלח ב-17 משאיות של שטראוס ב-18 החודשים האחרונים, שבו ראתה הנהלת שטראוס ירידה ניכרת ומובהקת בשיעורי התאונות במשאיות שבהן הותקנה מערכת SaverOne. 

 

קרן גולן, מנהלת תחום התחבורה בשטראוס: ״התרשמנו מאוד מביצועי מערכת SaverOne, ובעיקר מהירידה הניכרת בשיעור התאונות בקרב משאיות ההובלה בהן הותקנה המערכת. השימוש האחראי בצי משאיות השילוח שלנו בכבישים, כמו גם בטיחות עובדינו ונהגים ומשתמשי דרך אחרים, הוא בעל חשיבות עליונה עבור שטראוס. התקנת מערכת SaverOne בכל הצי שלנו ממחישה את מחויבותנו לבטיחות ולשימוש אחראי בכבישים״.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: ״אנו גאים בעסקה זו, המהווה פריצת דרך עבור SaverOne, שמגיעה בעקבות ניסוי מוצלח שמתרחב כעת לפריסה מלאה בכל הצי המשאיות של שטראוס. הדבר מדגים את הערך המוסף החזק שהחברה רואה במערכת שלנו. בנוסף, שטראוס שותפה עם Frito-Lay, חברת בת אמריקאית של חברת המזון והמשקאות הרב-לאומית פפסיקו. לכן עסקה זו היא אסטרטגית עבורנו עם פוטנציאל להרחיב את דריסת הרגל הבינלאומית שלנו, כאשר לכל יצרני המזון המובילים בעולם יש אלפי משאיות משלוחים הפועלות ברחבי העולם. העסקה עם שטראוס כאמור היא עדות חזקה להצלחה שאנו רואים ביישום האסטרטגיה שלנו ובבניית קשרים בעלי פוטנציאל להוביל לחדירה נוספת לארגונים רב-לאומיים״.