סייברוואן תתקין 40 מערכות נוספות במשאיות איסוזו

זאת בעקבות שביעות הרצון מפעילות המערכת שפועלת במשאיות החברה לאחר שבשנה שעברה הוזמנו 100 מערכות SaverOne להתקנה במשאיות. אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: רואים פוטנציאל משמעותי בלתי מנוצל בשותפות שלנו עם UTI


11:31 ,07.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UTI, יבואנית איסוזו משאיות בישראל, הזמינה 40 מערכות SaverOne שיותקנו במשאיות החברה, בעקבות שביעות הרצון מפעילות המערכת שפועלת במשאיות החברה לאחר שבשנה שעברה הוזמנו 100 מערכות SaverOne  להתקנה במשאיות.

 

UTI היא היבואן הישראלי הרשמי של רכבי איסוזו, עם למעלה מ-13,000 משאיות ואוטובוסים בארץ. החברה משכירה ללקוחותיה למעלה מ-1,700 משאיות ואוטובוסים של איסוזו. שיתוף הפעולה שנחתם עם UTI בשנת 2022 נועד לצייד את המשאיות המושכרות ללקוחותיה במערכת SaverOne.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: ״הטמעת מערכת SaverOne בכלי רכב המנוהלים על ידי שחקנים דומיננטיים בתעשייה בישראל כמו UTI היא הליבה של החזון האסטרטגי שלנו. גישה זו מאפשרת לנו לשלב את הטכנולוגיה מצילת החיים שלנו באופן רחב, על ידי התמקדות בציי רכב מובילים, מנהלי צי ומשכירים״.

 

גלבוע הוסיף כי ״אנו שמחים לראות כי שיתוף הפעולה עם UTI לא רק משתרש, אלא גם פורח. התרחבותה של שותפות זו היא עדות למחויבות המשותפת שלנו לשפר את הבטיחות בדרכים. אנו רואים פוטנציאל משמעותי בלתי מנוצל בשותפות שלנו עם UTI כמו גם עם אחרים, הן בישראל והן בעולם. אנו להוטים להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה שלנו, ולהביא נהיגה בטוחה יותר ליותר משתמשי דרך״.

 

חברת סייברוואן נוסדה כדי להציל חיים ולהפחית את תאונות הדרכים ופיתחה שני פתרונות ייחודיים:

מערכת ה Driver Distraction Prevention System (DDPS) לזיהוי וחסימה של אפליקציות מסיחות דעת ומסכנות חיים בסמארטפון בזמן נהיגה.

 

עד היום בישראל הותקנו מערכות SaverOne בעשרות חברות במשק מהמגזר הפרטי והציבורי וביניהן: תנובה, שטראוס, אסם-Nestle, חברת החשמל, ועוד. המערכת מותאמת גם לאוטובוסים והיא הותקנה בין היתר באוטובוסים של חברת אלקטרה אפיקים ואוטובוסים להסעות תלמידים של מועצות אזוריות רבות.

 

סייברוואן מאמינה כי מעבר לביקוש הטבעי ההולך וגדל למערכות נגד הסחת דעת סלולריות בכלי רכב, הרגולציה בנושא של האיחוד האירופי, צפויה להשפיע באופן חיובי דרמטי על הביקוש למערכות שלה בעתיד. החברה ממשיכה לפעול מול יצרניות הרכב והמשאיות במטרה להפוך את המערכת שלה כחלק אינטגרלי מייצור כלי הרכב.