סייברוואן מרחיבה את שיתוף הפעולה עם IVECO

החברה קיבלה הזמנת רכש חדשה מ-IVECO לפיתוח, התקנה והדגמה של פתרון ה-RF Sensor שלה והוכחת היתכנותו לזיהוי ומניעת פגיעה במשתמשי דרך פגיעים. הזמנת הרכש מגיעה לאחר שבמרץ 2024 נחתם הסכם שיתוף פעולה בתחום ה-OEM בין סייברוואן


10:40 ,12.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

סייברוואן הודיעה כי קיבלה הזמנת רכש להוכחת היתכנות (POC) של טכנולוגיית זיהוי ומניעת פגיעה במשתמשי דרך פגיעים (VRU) מ-IVECO, המותג של Iveco Group N.V., המתכנן, מייצר ומשווק כלי רכב מסחריים קלים, בינוניים וכבדים. ה-POC יציג את הפתרון מבוסס תדרי הרדיו (RF) של סייברוואן שניתן לשלב במערכת סיוע מתקדמת לנהג (ADAS) ברכב כדי לשפר את בטיחות הרכב. הזמנת הרכש מגיעה לאחר שבמרץ 2024 נחתם הסכם שיתוף פעולה בתחום ה-OEM בין סייברוואן ל-IVECO לשילוב טכנולוגיית הבטיחות של סייברוואן בכלי הרכב של IVECO. סייברוואן ו-IVECO ישתפו פעולה כדי להגדיר ולפתח את פתרון POC VRU עבור IVECO. פתרון זה צפוי להיות מותקן באחד מכלי הרכב של IVECO באירופה בהמשך השנה, ולאחר מכן הוא יודגם לבעלי עניין שונים בתוך איווקו.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל SaverOne: ״אנו שמחים מאוד להרחיב את השותפות שלנו עם IVECO, החברה המובילה בתעשיית המשאיות, כדי להמשיך ולפתח את טכנולוגיית VRU החדשנית שלנו. הזמנת הרכש החדשה של IVECO מסמנת נדבך נוסף במטרה המשותפת שלנו לשפר את הבטיחות בדרכים ולהגן על כלל משתמשי הדרך. אנו מאמינים כי ההדגמה שלנו תשמש בסיס לפעילות הפיתוח המשותף בין IVECO וסייברוואן לקראת הבאת חיישן RF-ADAS לשוק. הפתרון שלנו נועד לזהות משתמשי דרך פגיעים, כגון הולכי רגל ורוכבי אופניים, על סמך טביעת הרגל שלהם בתדרי רדיו, גם בתרחישים שבהם אין קו ראייה. כעת אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם IVECO כדי לספק זיהוי הן מחוץ לרכב והן בתוכו עם הפתרון שלנו להגנה מפני הסחת דעת הנהג. SaverOne מאמינה מאוד בפתרון VRU. עסקה חדשה זו באה בעקבות הודעתנו במרץ כי אנו עובדים עם חברת ייעוץ גלובלית מהשורה הראשונה כדי ליצור את התוכנית העסקית והמודל ליציאה לשוק כדי לצמוח ולפתח את עסקי ה-VRU״.

 

פבריציו קוניצ׳לה, ראש מעבדת התוכנה והאנליטיקה בקבוצת IVECO, אמר: ״IVECO מחויבת לבטיחות בדרכים ולחדשנות, והעבודה הנוספת שלנו עם SaverOne על פתרון זיהוי VRU תואמת באופן מושלם את המשימה שלנו לחקור טכנולוגיות חדשות לפתרונות תחבורה בטוחים ויעילים יותר״.