עם הירידה הנמשכת בערכה של הלירה הטורקית, ביחד עם הירידה המשמעותית שנרשמה בפעילות היבוא, ישנה השפעה על ענף הובלת הסחורות והמסחר בטורקיה. עובדים בענף ההובלה היבשתית מסרו כי המשאיות המובילות סחורות לייצוא בנמלים והמעברים היבשתיים, חוזרות ריקות בשל הירידה בקצב הייבוא. מציאות זו הביאה חברות בענף הלוגיסטיקה והתחבורה היבשתית להעלות מחירים בכ-40%. כיום מחיר הובלת סחורות במשאית לגרמניה מגיע עד 4,200 יורו, לאחר שטרם המשבר הגיע המחיר לכ-3,000 יורו בלבד.
גורם בענף השירותים הלוגיסטיים צוטט על ידי עיתון טורקי כאומר שהענף עובר תקופה קשה נוכח ההפסדים שהוא סופג. הוא ציין כי מחירי המוצרים עלו בשל הירידה בשער הלירה הטורקית מול הדולר ולכן חברות רבות החליטו להקפיא את היבוא. החברות המסחריות החליטו ״לשבת על הגדר״ בהמתנה להתייצבות בשער הלירה ומסתפקות במכירת המלאים, כך מסר המקור.