חברת מובילי דרור התקינה 20 מערכות של SaverOne על משאיותיה

חברת הטכנולוגיה העוסקת בפתרונות בטיחות תחבורה הודיעה על התקנה ראשונית ב-20 משאיות משלוח של מובילי דרור המחזיקה בצי של 150 משאיות בישראל. שמעון לוגסי, מנכ״ל מובילי דרור: מקצים משאבים רבים לבטיחות


10:47 ,02.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת SaverOne, חברת טכנולוגיה העוסקת בפתרונות בטיחות תחבורה, הודיעה בשבוע שעבר על התקנת מערכת ההגנה SaverOne במשאיות של חברת מובילי דרור, שותפת התחבורה המקומי של Fritz, הנחשבת למובילה בלוגיסטיקה בינלאומית ושילוח לשוק שרשרת האספקה ​​ושותפה של ענקית השילוח הבינלאומית, FedEx.

 

בשלב הראשון יותקנו מערכות SaverOne ב-20 משאיות של החברה מתוך צי של 150 משאיות בישראל. הפוטנציאל של SaverOne הוא להרחיב את המכירות על פני כל הצי של מובילי דרור בישראל ובסופו של דבר לחדור לציי השותפים שלה הן מקומיות והן גלובליות.

 

מר גלבוע, מנכ״ל SaverOne ציין, ״זוהי עוד חדירה מוצלחת עבור SaverOne, שנותנת לנו פוטנציאל משמעותי להרחיב את טביעת הרגל שלנו בחודשים ובשנים הקרובים. זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו למקד תחילה את המאמצים שלנו בחברות תחבורה בשוק המקומי שיכולות להציע פוטנציאל חזק להתרחבות גלובלית. אנו מצפים להמשיך להגדיל את המכירות שלנו ולקדם את האסטרטגיה שלנו לבניית קשרים עם ארגונים רב לאומיים״.

 

שמעון לוגסי, מנכ״ל מובילי דרור: ״בכל הנוגע לנושאי הבטיחות לא תהיינה פשרות. אנחנו מקצים משאבים רבים לבטיחות מתוך רצון שנהגי מובילי דרור יעמדו בסטנדרטים הגבוהים שהוצבו בפניהם ויקפידו על רמת בטיחות וזהירות גבוהה בעבודתם״.