אסם נסטלה תצטייד ב-50 מערכות נוספות של SaverOne

לאחר התנסות מוצלחת בת חצי שנה, החליטה קבוצת אסם נסטלה להרחיב את ההצטיידות במערכת SaverOne ותתקין 50 מערכות בחודש הקרוב ועוד מערכות נוספות בהמשך


10:41 ,22.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הטכנולוגיה סייברוואן, אשר פיתחה מערכת ייחודית המספקת פתרון לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי, הודיעה כי חתמה על הסכם להתקנת 50 מערכות SaverOne ברכבים פרטיים בקבוצת אסם נסטלה.

 

קבוצת אסם נסטלה התנסתה במערכת SaverOne במשך כחצי שנה ב-30 רכבים של הקבוצה, ולאחר שביצעה סקר פנימי בו זכתה המערכת לשביעות רצון גבוהה מאוד בקרב המשתמשים שהעידו כי המערכת נותנת להם שקט נפשי בזמן הנהיגה ומונעת מהם היסח דעת סלולרי, הקבוצה החליטה להגדיל את מספר המערכות המותקנות ברכבי החברה.

 

בשלב הראשון יותקנו 50 מערכות SaverOne בחודש הקרוב ובשלב השני יותקנו מערכות נוספות כשהמטרה היא לצייד את כל צי המכוניות והמשאיות של החברה במערכת SaverOne ולהפוך את החברה לנטולת היסח דעת בנהיגה באופן מלא.

 

מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה״ב בלבד עומדת על כ-300 מיליארד דולר, כש-25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.