אליעז הובלות השיקה מערכת הובלות דיגיטלית ליבואנים ויצואנים

מערכת"eMov" מאפשרת לקבל הצעת מחיר להובלת מטען חלקי או מכולה מלאה מ/אל נמל אשדוד באופן מיידי. "באמצעות המערכת ניתן לחסוך מאות ואלפי שקלים, עם הצעת מחיר מהירה תוך דקות", מספר אופיר אליעז, מנכ"ל החברה


10:10 ,16.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אליעז הובלות השיקה לפני ימים ספורים את "eMov" (בכתובת https://emov.co.il), מערכת מיוחדת ליבואנים וליצואנים, המאפשרת לקבל הצעת מחיר מיידית להובלה יבשתית מ/אל נמל אשדוד.

 

אופיר אליעז ציין שהמערכת קלה ונוחה לשימוש, כאשר הלקוח מתבקש להזין את יעד המשלוח, סוג ומשקל המטען ואת מועד האספקה הרצוי, והמערכת מחשבת עבורו באופן אוטומטי את מחיר המשלוח. אחרי בחירת כל הנתונים ניתן לשלם מיידית באמצעות כרטיס אשראי.

 

"רצינו לאפשר לכל אדם לקבל הצעת מחיר מיידית להובלת מכולה או מטען חלקי, בלי ידע מוקדם או תיווך של גורמים חיצוניים", מספר אור אליעז, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב"אליעז הובלות". "לקחנו דוגמה ממחשבוני הביטוח הקיימים כיום בשוק ובנינו מערכת שתאפשר לכל אחד לקבל תוך דקה הצעת מחיר להובלה מהנמל עד לבית העסק – במחירים מהזולים והמשתלמים בישראל".

 

"אליעז תמיד חושבת שני צעדים קדימה", הוסיף אופיר אליעז, בעלי החברה, "אנחנו ממשיכים את קו ההתקדמות הטכנולוגית הגדולה שלנו, מתוך מחשבה והבנה כי בניית מערכות טכנולוגיות מתקדמות וקלות לשימוש עבור קהל היבואנים והיצואנים, תוך מתן השירות המצוין שלנו כפי שאנחנו נותנים לעמילי מכס – ימשיכו את התנופה המרשימה של החברה בשנים האחרונות".

 

נציין כי חברת אליעז עוסקת כבר כ-30 שנים בהובלת מטענים חלקיים מנמל אשדוד לכל חלקי הארץ. לדברי מנכ״ל החברה, הפיתוח החדש הוא חלק מתנופת ההתקדמות של החברה שהחלה בהשקת מחלקת פרויקטים בשנה שעברה, המבצעת פרויקטים מסובכים לחברות גדולות בישראל, והמשיכה בהיותה מהראשונות שהכניסה את שירות ה-POD כחלק ממערכת ההובלות שלה בשידור לתוכנת ה"יוניפרייט" של "עמיטל".