דרישה להרכיב בארץ את הרכבות עבור פרוייקט "מערכת הסעת המונים בת"א"
משרד התמ"ס דורש ממשרד התחבורה לחייב את החברות שיתחרו על פרוייקט "מערכת הסעת המונים בת"א" להרכיב בארץ את הרכבות ולהשתמש בקבלני משנה ישראלים. שר התמ"ס, דני נוה: בימים אלה יש לעשות כל מאמץ ליצירת מקומות עבודה בתעשייה בישראל
00:00 ,30.12.2002
משרד התמ"ס דורש ממשרד התחבורה לחייב את החברות שיתחרו על פרוייקט "מערכת הסעת המונים בת"א" להרכיב בארץ את הרכבות ולהשתמש בקבלני משנה ישראלים. שר התמ"ס, דני נוה: בימים אלה יש לעשות כל מאמץ ליצירת מקומות עבודה בתעשייה בישראל
יו"ר ועדת התיאום (הדירקטוריון) של הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד התעשייה והמסחר, אבי אנג'ל, פנה לאחרונה למנכ"ל משרד התחבורה, בן ציון סלמן, בדרישה לרכש גומלין בפרוייקט "מערכת הסעת המונים בתל-אביב". אנג'ל מציין בפנייתו כי יש לקבל החלטה כי במכרז ייכלל סעיף חובת ייצור מקומי.
כיוון שמדובר בפרוייקט לאומי גדול ביותר המתוכנן במשק הישראלי בעשור הקרוב, מבקש יו"ר רשפ"ת בתמ"ס, אבי אנג'ל, ממנכ"ל משרד התחבורה לפעול לקידום הנושא.
שר התמ"ס, דני נוה, אמר כי בימים אלה יש לעשות כל מאמץ ליצור מקומות עבודה בתעשייה בישראל. בהתייחסו לפרוייקט הסעות המונים בת"א אמר נוה כי מדובר בהיקף של 1.2 מיליארד דולר, וכי יש לדרוש בתנאי המכרז הנמצא כעת בשלבי גיבוש, מהחברות שיתחרו על הפרוייקט, להרכיב בארץ את הרכבות שיסופקו עבור הפרוייקט ולהשתמש בקבלני משנה ישראליים לייצר חלקים שונים ולספק מוצרים רלוונטיים עבור הרכבות, ציוד הבקרה, תקשורת ועוד.
במקביל הודיע נשיא חברת הרכבות הצרפתית אלסטום, למנהל רשפ"ת בתמ"ס, אפרים שוהם, כי החברה מסכימה לייצר בארץ את קרונות הרכבת הקלה לירושלים.
יו"ר ועדת התיאום (הדירקטוריון) של הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי במשרד התעשייה והמסחר, אבי אנג'ל, פנה לאחרונה למנכ"ל משרד התחבורה, בן ציון סלמן, בדרישה לרכש גומלין בפרוייקט "מערכת הסעת המונים בתל-אביב". אנג'ל מציין בפנייתו כי יש לקבל החלטה כי במכרז ייכלל סעיף חובת ייצור מקומי.
כיוון שמדובר בפרוייקט לאומי גדול ביותר המתוכנן במשק הישראלי בעשור הקרוב, מבקש יו"ר רשפ"ת בתמ"ס, אבי אנג'ל, ממנכ"ל משרד התחבורה לפעול לקידום הנושא.
שר התמ"ס, דני נוה, אמר כי בימים אלה יש לעשות כל מאמץ ליצור מקומות עבודה בתעשייה בישראל. בהתייחסו לפרוייקט הסעות המונים בת"א אמר נוה כי מדובר בהיקף של 1.2 מיליארד דולר, וכי יש לדרוש בתנאי המכרז הנמצא כעת בשלבי גיבוש, מהחברות שיתחרו על הפרוייקט, להרכיב בארץ את הרכבות שיסופקו עבור הפרוייקט ולהשתמש בקבלני משנה ישראליים לייצר חלקים שונים ולספק מוצרים רלוונטיים עבור הרכבות, ציוד הבקרה, תקשורת ועוד.
במקביל הודיע נשיא חברת הרכבות הצרפתית אלסטום, למנהל רשפ"ת בתמ"ס, אפרים שוהם, כי החברה מסכימה לייצר בארץ את קרונות הרכבת הקלה לירושלים.
עשוי לעניין אותך
קו הרכבת תל אביב- כפר סבא
סופית: שדה התעופה באילת לא יסגר למטוסי סילון
הפרדת הרכבת מרשות הנמלים והרכבות
המראות ונחיתות של מטוסי סילון בשדה התעופה באילת
גבי בן הרוש בנושא תאונות דרכים: ועדת החקירה הפרלמנטרית לתאונות דרכים מקיימת דיוני סרק
חידושים אירגוניים בסחר הבינלאומי של איטליה ומסקנות לגבי הסחר ישראל-איטליה