דירקטוריון רכבת ישראל מתכנס היום לראשונה מאז יולי

השבוע השלימו שר התחבורה ושר האוצר את מינויים של שני דירקטורים חדשים ואפשרו בכך את התכנסות דירקטוריון החברה. הדירקטורים החדשים: עוזי יצחקי ורו"ח אייל קשפצקי


00:00 ,16.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע השלימו שר התחבורה ושר האוצר את מינויים של שני דירקטורים חדשים ואפשרו בכך את התכנסות דירקטוריון החברה. הדירקטורים החדשים: עוזי יצחקי ורו"ח אייל קשפצקי
 
דירקטוריון חברת רכבת ישראל יתכנס היום לישיבה. הדירקטוריון לא התכנס לישיבות מאז חודש יולי לאחר שמספר החברים בו ירד לארבעה חברים בלבד, מעבר למספר הנדרש עבור קיום קוורום חוקי.
 
השבוע חתמו שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, ושר האוצר, אברהם הירשזון, על מינויים של שני דירקטורים חדשים: עוזי יצחקי, סמנכ"ל בכיר לתנועה במשרד התחבורה ורו"ח אייל קשפצקי, נציג ציבור. כזכור, בשבוע שעבר אושר גם מינויו של בועז סופר, סמנכ"ל בכיר ברשות המסים כנציג משרד האוצר.
 
בכך הושלם מינוי של 7 מתוך 11 חברי דירקטוריון הנדרשים על פי התקנון דבר המתאפשר קוורום חוקי לקיום ישיבות דירקטוריון שוטפות.
 
בשבועות הקרובים ייערכו ישיבות אינטנסיביות על מנת לסקור בפני הדירקטורים החדשים את פעילויות החברה לרבות בעניין תוכניות הפיתוח, תוכניות לשיפור הבטיחות ותקציב 2007.
 
על סדר יומו של הדירקטוריון עומדים החלטות בנושא תקציב 2007 והקיצוץ התקציבי בתוכניות הפיתוח, פרויקט החשמול, שינויים מבניים בחברה, הסכם קיבוצי עם העובדים, אישור של מינויים, שינויים תקציביים, אישור פרויקטים בתחום הבטיחות, לווי פרויקט הקו המהיר לירושלים, הפרדות מפלסיות ועוד.
 
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז, בירך על המינוי ועל התכנסות הדירקטוריון. "השלמת המינויים לדירקטוריון" אמר מופז "תאפשר לרכבת ישראל לקבל החלטות חשובות שהמתינו זמן רב על שולחנה. הדירקטוריון יקבל החלטות חשובות ואסטרטגיות שיסייעו לרכבת ישראל להתמודד בהצלחה עם תנופת הפיתוח שלה ועם האתגרים שעומדים בפניה. רכבת ישראל תמשיך להיות אחד מכלי התחבורה החשובים, המובילים והיעילים במדינת ישראל".

מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי אמר כי: "רכבת ישראל היא חברה ממשלתית גדולה, המופקדת על תקציבי פיתוח ועוסקת בנושאים מהותיים למשק בכלל ולתחבורה בפרט. הנהלת רכבת ישראל פועלת באינטנסיביות לקידום מהלכים ארגונים, ליישום תוכנית הפיתוח ולהגברת רמת הבטיחות. אנו מברכים על מינויים של חברי הדירקטוריון שיאפשרו יצירת קוורום חוקי שיתכנס לדון ולקבל החלטות בנושאים החשובים העומדים על סדר היום".