דואר ישראל יקבל 21 רכבי ספרינטר חדשים

החברה חתמה עם כלמוביל מרצדס על הסכם בשווי כ-6 מיליון שקל לרכישת הרכבים. 13 המרכבים החדשים ישמשו כסניפי דואר נע


00:00 ,31.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חתמה עם כלמוביל מרצדס על הסכם בשווי כ-6 מיליון שקל לרכישת הרכבים. 13 המרכבים החדשים ישמשו כסניפי דואר נע
 
חברת דואר ישראל חתמה על עסקת רכב עם חברת כלמוביל מרצדס לפיה תספק לה כלמוביל מרצדס 21 רכבי ספרינטר חדשים לצרכים תפעוליים. היקף העסקה מסתכם בכ-6 מיליון שקלים.
 
מדובר ברכבי ספרינטר 5 טון מדגם CDI 518 סגור- ארוך- גבוה, חלקם בעלי תיבת הילוכים אוטומטית וחלקם ידנית, בנפח מנוע של 2,987 סמ"ק, עם הספקים של 184 כ"ס. בדגמי הספרינטר החדשים קיימות מערכות בלימה ובקרת יציבות מתקדמות (ESP) הכוללות גם מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS), מערכת בקרת משיכה (ASR), מערכת עזר לבלימה ((BAS ומערכת לחלוקת עוצמת הבלימה (EBD).
 
האבזור והזיווד המיוחדים של רכבי הספרינטר מספקים את כל הכלים והאמצעים הנחוצים לתפקוד הרכב כסניף דואר לכל דבר. אמצעים אלה כוללים מחשבים, עמדת פקיד משופרת, לוח מפסקים, כספת, מיזוג אוויר ועוד.
 
תא הנהג של דגם הספרינטר CDI 518 כולל מושב נהג הידראולי, כרית אוויר לנהג, הגה כוח מתכוונן, מדף מעל השמשה הקדמית, וויסות גובה פנס ראשי, מד טמפרטורת סביבה, מראות חשמליות מחוממות ומדרגה לדלת אחורית.
 
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר כי "רכישת כלי הרכב החדשים אשר ישמשו כדואר נע, מבטאת את מדיניות החברה להשקיע משאבים כספיים בשדרוג התשתיות שלה. זאת, במטרה לשדרג את שירותי הדואר הניתנים ללקוחותיה".