ג'יפים וכ-200 קרטונים סיגריות נתפסו בגבול מצרים

בסמוך לגדר המערכת עם מצרים נצפתה חבירה עם אנשים רכובים על גמלים, אשר הגיעו מכיוון מצרים עם טובין. לאחר מרדף צבאי באוויר וביבשה נתפסו ג'יפים וקרטונים של סיגריות מוברחות


00:00 ,15.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בסמוך לגדר המערכת עם מצרים נצפתה חבירה עם אנשים רכובים על גמלים, אשר הגיעו מכיוון מצרים עם טובין. לאחר מרדף צבאי באוויר וביבשה נתפסו  ג'יפים וקרטונים של סיגריות מוברחות
 
ביום רביעי האחרון (6.2.07), בפעילות משותפת של צה"ל, מג"ב וחקירות מכס ומע"מ באר שבע ברשות המסים, סוכלה הברחה בגבול ישראל – מצרים במהלכה נתפסו 8 כלי רכב וכ-200 קרטונים של סיגריות מוברחות.
 
בשעת לילה מוקדמת זוהו מספר כלי רכב המתקרבים לגבול מצרים. בסמוך לגדר המערכת נצפתה חבירה עם אנשים רכובים על גמלים, אשר הגיעו מכיוון מצרים עם טובין.

הכוח הצבאי החל במרדף אווירי ויבשתי, במהלכו נתפסו 2 ג'יפים ו-40 קרטונים של סיגריות מוברחות. החשודים נמלטו. בשעות הבוקר המוקדמות נתפס ג'יפ אשר גם עליו נתפסו סיגריות מוברחות.

בסריקות שנערכו בציר הבריחה אותרו עוד 5 ג'יפים עמוסים בסיגריות. לג'יפים שנתפסו לא היו מסמכים או מספרי רישוי. כלי הרכב והסיגריות המוברחות שנתפסו, הועברו לרשות המכס ונלקחו לאחסון.