בישיבת הממשלה היום הועלה על סדר היום נושא ריבוי תאונות הדרכים

על פי בקשת ראש הממשלה מסר שר התחבורה מאיר שטרית דו"ח אודות פעילותה של ועדת שיינין השוקדת על הכנת תכנית לאומית רב שנתית למלחמה בתאונות הדרכים. רה"מ אמר כי ימתין לסיום עבודת הועדה והודיע כי הוא מייחס לעבודת הוועדה חשיבות רבה


00:00 ,06.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

על פי בקשת ראש הממשלה מסר שר התחבורה מאיר שטרית דו"ח אודות פעילותה של ועדת שיינין השוקדת על הכנת תכנית לאומית רב שנתית למלחמה בתאונות הדרכים. רה"מ אמר כי ימתין לסיום עבודת הועדה והודיע כי הוא מייחס לעבודת הוועדה חשיבות רבה.
 
השר שטרית הודיע לממשלה כי הוא מתכנן להגיש לאישורה את הדו"ח המלא בתחילת חודש מאי, לאחר שהוועדה תסיים את עבודתה. יחד עם הדו"ח תוגש לממשלה שורה של הצעות להחלטה אשר יתנו את הכלים הדרושים למימוש מסקנות והמלצות הוועדה.
 
במהלך הישיבה היום סקר השר שטרית את הצעדים אשר ננקטו על ידי משרדו בשנה החולפת במסגרת המאבק בתאונות ובכלל זה: רכישת עשרות ניידות חדשות מתקציב משרד התחבורה לשימוש משטרת התנועה; קידום הצבתן של מאות מצלמות דיגיטליות בנקודות מסוכנות בכבישי הארץ; מהלכי חקיקה בתחום האכיפה וההרתעה דוגמת החוק לחילוט כלי רכב והחמרת בדיקות השכרות, אשר יאושרו במהלך המושב הנוכחי של הכנסת. רה"מ ביקש כי מהלכי החקיקה יזורזו.