ביוזמת החברה הלאומית לדרכים: תחנות מנוחה ורענון בחג לנוהגים בכבישים

החברה הלאומית לדרכים, הכשירה לקראת החג חניוני רענון, מנוחה ופעילות לנהגים ולמטיילים הרבים שיעשו את ימי חג הסוכות בטיולים – בדרכים ובכבישים ברחבי הארץ. מירב תחנות הרענון הוכשרו בכבישי הדרום


00:00 ,16.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ולמטיילים : ספסלים, צל ושתייה קלה וגם התעמלות ל"חילוץ עצמות"
 
החברה הלאומית לדרכים, הכשירה לקראת החג חניוני רענון, מנוחה ופעילות לנהגים ולמטיילים הרבים שיעשו את ימי חג הסוכות בטיולים – בדרכים ובכבישים ברחבי הארץ. מירב תחנות הרענון הוכשרו בכבישי הדרום.
 
בהוראת מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר, אותרו שטחים מתאימים בצידי הדרך והוכשרו כך שיתאימו להיות חניוני מנוחה ורענון לנהגים המטיילים בחג.
 
"חניונים אלה מאפשרים למשתמשים בדרך להתרווח מעט מהנסיעה הארוכה יחסית, לשתות משהו, לנוח ואפילו להתעמל מעט – אומר המנכ"ל ויז'ניצר ומוסיף- כל זה גם בבחינת חוויה משפחתית ומעל לכל תרומה של ממש לנסיעה רוגעת, שלווה ובטוחה".
שלטי הכוונה מיוחדים יסייעו לנהגים להגיע לחניון הקרוב.
 
החברה הלאומית לדרכים הצליחה לגייס למבצע גם מועצות מקומיות הדואגות לניקיון, ספסלים ושלחנות בשיתוף עם הקק"ל, מחלבות יוטבתה שיגישו טעימות של מוצרי חלב ושוקו ומעל לכל במקצת התחנות גם מדריכים ומדריכות לאימון גופני שיפעילו את הנהגים והמטיילים בהתעמלות ל"חילוץ עצמות".
 
יש לציין כי החברה הלאומית לדרכים קיימה לפני כחודש מבצע מיוחד בשיתוף משטרת ישראל שהיה מיועד לנהגי משאיות שכובדו בתחנות המנוחה והרענון בקפה שחור, בשתייה קלה ובהדרכה לנהיגה בטוחה.
 
בדרום : החניונים העיקריים הם בכביש 90 (כביש הערבה), בין היתר בק"מ 122 ובק"מ 186 וגם בסמוך לתחנת הדלק חצבה, עין יהב, יוטבתה, הק"מ ה- 101 כושי רמון.
 
גם בכבישי הצפון יש חניוני מנוחה כמו בכביש 75\722 צומת שומרים, כביש 65 צומת גולני, כביש 75\13צומת אלונים, כביש 4 צומת עין המפרץ.