רכב פרטי נסע בממוצע כ-16 אלף ק"מ בשנה; משאית סולר כ-37,000 ק"מ; משאית בנזין – כ-22,200 ק"מ
בשנת 2004 הסתכמה הנסועה הארצית של כלי הרכב המנועיים ב-40 מיליארד ק"מ לערך, זוהי עלייה של כ-2.4%, בדומה לגידול במצבת הרכב (הממוצעת). כך עולה מעיבוד נתוני סקר הנסועה (הקילומטראז') שהושלם בימים אלה.
בבדיקת השינויים שחלו מאז שנת 1990, נמצא כי הצפיפות בכבישים ממשיכה לגדול: קצב הגידול בנסועה השנתית הארצית והגידול במצבת כלי הרכב גדולים מהותית מקצב הגידול באורך הדרכים ובשטחם.
בעוד הנסועה השנתית גדלה ב-114% יחסית לשנת 1990, ומצבת כלי הרכב גדלה ב-101%, הרי שטח הכבישים גדל ב-54% ואורך הכבישים ב-31% בלבד.
הנסועה הממוצעת לרכב עמדה על 19,800 ק"מ בשנת 2004 (כמו ב-2003). רכב נוסעים פרטי נסע בממוצע כ-16,000 ק"מ; משאית סולר כ-37,000 ק"מ; משאית בנזין – כ-22,200 ק"מ; אוטובוס זעיר – כ-43,900 ק"מ; מונית – כ-92,700 ק"מ; אוטובוס – כ-69,800 ק"מ ואופנוע – כ-9,800 ק"מ.
ב- 2004: עלייה של כ%-2.4 בנסועה (קילומטראז') השנתית
בשנת 2004 הסתכמה הנסועה הארצית של כלי הרכב המנועיים ב-40 מיליארד ק"מ לערך, זוהי עלייה של כ-2.4%, בדומה לגידול במצבת הרכב (הממוצעת). כך עולה מעיבוד נתוני סקר הנסועה (הקילומטראז') שהושלם בימים אלה
00:00 ,14.07.2005
עשוי לעניין אותך
06.07.2005
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: המלצות ועדת שיינין הן עגל הזהב ולא לוחות הברית
05.07.2005
ירדן: תוכנית להקמת נמל יבשתי בדרום הממלכה
29.06.2005
דגון: השביתה נמשכת בצל חילופי האשמות
21.06.2005
אמיר שני מתריע מפני השלכות חמורות של ההתנתקות על הכלכלה הישראלית
20.06.2005
מועצת המובילים והמסיעים דורשת מחברות הדלק לבטל את ייקור הסולר
14.06.2005
23 ביולי – תאריך היסטורי בנמלי לוס אנג'לס ולונג ביץ'