אביב שיגור רכשה 21 משאיות קלות מפולקסווגן

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המסחריות של פולקסווגן, דיווחה על עסקאות בהיקף כולל של 17.5 מיליון שקל. חברת אמנון מסילות רכשה 40 משאיות מסוג LT


00:00 ,28.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המסחריות של פולקסווגן, דיווחה על עסקאות בהיקף כולל של 17.5 מיליון שקל. חברת אמנון מסילות רכשה 40 משאיות מסוג LT

 

חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית המסחריות של פולקסווגן מדווחת על שתי עסקאות במסגרתן נמכרו 61 משאיות קלות מדגם LT , בהיקף כולל של 17.5 מיליוני ₪.

 

חברת "אמנון מסילות", מהגדולות בארץ והפועלת בעיקר בצפון, רכשה 40 משאיות קלות מדגם 53LT של פולקסווגן, בתצורת מיניבוס והמיועדת להסעת 13 נוסעים.

 

חברת הבלדרות הפנים ארצית, הגדולה בישראל, "אביב שיגור" חתמה על הסכם לרכישת 21 משאיות קלות מדגם LTתחילת ההסכם במסירות כלי רכב מדגם ה-LT הנוכחית (חלקם כבר נמסרו) והמשכו יגיע בעוד כשלושה חודשים, עת "אביב שיגור" תהיה הראשונה בישראל לקבל 7 כלי רכב מדגם ה-LT החדשה (קרפטר).

 

חתימת הסכם זה הופכת את ה-LT למשאית הקלה העיקרית בצי הרכב של "אביב שיגור", המונה כ-200 כלי רכב. (משאיות, משאיות קלות, מסחריות קטנות וקטנועים).

 

מסיכום מסירות המסחריות לחודשים ינואר-אוגוסט 2006 עולה כי פולקסווגן מובילה את המסירות בסגמנט המסחריות הקטנות והמשאיות הקלות וזאת בזכות הקאדי, הטרנספורטר וה-LT.

 

ניר דקל, מנהל חטיבת המסחריות בצ'מפיון מוטורס הביע שביעות רצון גדולה מעסקת "אמנון מסילות" ואמר כי בקרוב תודיע חטיבת המסחריות של פולקסווגן על עסקאות גדולות נוספות שיחזקו עוד יותר את מעמדה של פולקסווגן כמובילת הסגמנט (מסחריות קטנות ומשאיות קלות).