"אביב שיגור" קיבלה את הקראפטר הראשונה בישראל

כ- 200 אורחים ולקוחות פולקסווגן בילו השבוע בערב נוצץ וחגיגי בו השיקה החברה את מותגה החדש – הקראפטר. הקרפטר הינה משאית המהווה דור שלישי של ה- LTמבית פולקסווגן


00:00 ,31.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

כ- 200 אורחים ולקוחות פולקסווגן בילו השבוע בערב נוצץ וחגיגי בו השיקה החברה את  מותגה החדש – הקראפטר. הקרפטר הינה משאית המהווה דור שלישי של ה- LTמבית פולקסווגן.
 
אירוע ההשקה התקיים בהאנגר שהיה בעבר המוסך המרכזי של "צ'מפיון מוטורס" ובחודש הקרוב עומד להריסה לטובת מחלף של נתיבי איילון.
 
ההאנגר המוזנח שופץ במהירות שיא לקראת ההשקה והפך להיות אולם נשף בסגנון ויקטוריאני עתיק הכולל שנדלרים, רצפת לבד אדומה + מסכי פלאזמה ומגוון המשאיות לתצוגה. באירוע נכחו גם דוגמניות שהציגו את המכונית והסתובבו בין האורחים. האירוע התקיים בהשתתפות נציגות בכירה מטעם קונצרן פולקסווגן העולמי, ביניהם מר היינס היינר טוטינג – מנהל הייצור העולמי של "פולקסווגן"
 
בהשקה הציגו מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, מר יהונתן ולד וניר דקל  מנהל חטיבת המסחריות, את הקראפטר החדש מבית פולקסווגן ללקוחות שכבר רכשו את המכונית.
 
נסים יוחאי, מנכ"ל אביב שיגור הוא בין הראשונים שרכש צי משאיות קלות של פולקסווגן, בשווי של 5 מיליון ₪ ובאירוע ההשקה נמסרה לו הקראפטר הראשון מתוך הצי שרכש.
 
עוד בין הלקוחות שנראו באירוע נמצאים מנכ"לים של חברות שילוח, נציגי חברות הסעות, בעלי ציי מוניות, מנכ"לים של חברות הובלה ועוד.