אבי נאור יכהן כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

השר שטרית הודיע, כאמור, על מינויו של אבי נאור כיו"ר הרשות שתחל בעבודתה ב- 1/1/06 וציין כי מר נאור מביא איתו לתפקיד יכולת ניהול מרשימה ומחוייבות בלתי ניתנת לספק למאבק בתאונות הדרכים. שטרית הודיע כי נאור יכהן בתפקידו בשכר של שקל אחד בלבד אשר אותו ישלם השר מ


00:00 ,04.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה מאיר שטרית הודיע אתמול במסיבת עיתונאים כי בימים הקרובים תחל לפעול ועדת היישום למסקנות ועדת שיינין.
 
עפ"י החלטת הממשלה אשר אישרה את מסקנות הועדה, יעמוד בראש ועדת היישום שר התחבורה עצמו. השר שטרית הודיע כי הוא רואה חשיבות רבה בעבודתה של ועדת היישום ועל כן הוא החליט למנות כחברים בה את הגורמים הבכירים ביותר במגזר הציבורי.
 
חברי הועדה יהיו: שר התחבורה – יו"ר, מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד האוצר, מנכ"ל משרד המשפטים ומנכ"ל משרד התחבורה. כמו כן יהיו חברים בועדה ד"ר יעקב שיינין, מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והיועצת המשפטית במשרד התחבורה עו"ד מלי סיטון.
 
חבר נוסף בועדה זו יהיה מי שנבחר ע"י ראש הממשלה ושר התחבורה לכהן כיו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לכשתוקם במעמדה החדש – אבי נאור.
 
השר שטרית הודיע, כאמור, על מינויו של אבי נאור כיו"ר הרשות שתחל בעבודתה ב- 1/1/06 וציין כי מר נאור מביא איתו לתפקיד יכולת ניהול מרשימה ומחוייבות בלתי ניתנת לספק למאבק בתאונות הדרכים. שטרית הודיע כי נאור יכהן בתפקידו בשכר של שקל אחד בלבד אשר אותו ישלם השר מכיסו.
 
השר שטרית ציין את הירידה שהושגה השנה במספר ההרוגים בתאונות (13% ביחס לשנה שעברה ו- 8% ביחס לממוצע הרב-שנתי) וחזר והצהיר על התחייבותו הציבורית להביא לירידה של 30% במספר ההרוגים בתאונות בחמש השנים הבאות. לדבריו, יישום מלא של מסקנות ועדת שיינין ובעיקר הקמתה של הרשות הלאומית כגוף סטטוטורי עצמאי, עם תקציב וסמכויות ברורים, יביאו לעמידה ביעד זה.