19 מיליארד ש"ח לסלילת ואחזקת כבישים בחמש השנים הבאות

שר התחבורה מאיר שטרית סיכם עם אגף התקציבים במשרד האוצר על הקצאת 19 מיליארד ₪ לחברה הלאומית לדרכים לצורך סלילת ואחזקת כבישים ב- 5 השנים הבאות. סכום זה כולל תקציב לפיתוח כבישים חדשים, לאחזקת כבישים קיימים ולטיפול בבעיות בטיחות עפ"י החלטת הממשלה בהתאם לדו"ח


00:00 ,15.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שר התחבורה מאיר שטרית סיכם אתמול עם אגף התקציבים במשרד האוצר כי יוקצה תקציב של 19 מיליארד ₪ לחברה הלאומית לדרכים לצורך סלילת ואחזקת כבישים ב- 5 השנים הבאות. סכום זה כולל תקציב לפיתוח כבישים חדשים, לאחזקת כבישים קיימים ולטיפול בבעיות בטיחות עפ"י החלטת הממשלה בהתאם לדו"ח שיינין.
 
שר התחבורה ציין כי זוהי מהפיכה מבחינת ההתייחסות לתשתית בישראל וכי זוהי הפעם הראשונה שמוקצה בישראל תקציב רב שנתי בהיקף שכזה לצורך פיתוח הכבישים.
 
עפ"י הסיכום, יוכן תכנון מפורט ל-5 השנים הקרובות לפיתוח הכבישים ואחזקתם. תוכנית זו תובא בעוד מספר שבועות לאישורו של הקבינט הכלכלי.
 
הישיבה שנערכה היום מהווה סיכום של תהליך ארוך שבמסגרתו גובשה התכנית הרב שנתית בין משרד התחבורה לאגף התקציבים באוצר. השר שטרית הודה לראש אגף התקציבים קובי הבר ולרפרנטים לתחבורה על הסיוע ושיתוף הפעולה בהכנת התכנית.