שתוף פעולה בין חברת "ארקיע" לבין חברת "ג'נסיס טורס"

חברת "ג'נסיס טורס", המתמחה בהבאת צליינים נוצרים מכל הפלגים ושגולת הכותרת של מאמציה היה ביקורו של האפיפיור יוחנן פאולוס בשנת 2000 יחד עם מאמיניו , כ- 50,000 איש, פעלה רבות בחודשים האחרונים בקרב הכנסיות הנוצריות וסוכני הנסיעות ברחבי העולם


00:00 ,27.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שתוף הפעולה  בין חברת "ארקיע"  לחברת "ג'נסיס טורס" ממשיך עם החזרת טיסות השכר של צליינים לישראל.

חברת "ג'נסיס טורס", המתמחה בהבאת צליינים נוצרים מכל הפלגים ושגולת הכותרת של מאמציה היה ביקורו של האפיפיור יוחנן פאולוס בשנת 2000 יחד עם מאמיניו , כ- 50,000 איש, פעלה רבות בחודשים האחרונים בקרב הכנסיות הנוצריות וסוכני הנסיעות ברחבי העולם .
 
הטיסות תתקיימנה  במטוסי בואינג 757  של חברת "ארקיע" .
 
חברת " ג'נסיס טורס" תביא בטיסות ישירות ומיוחדות של חברת  "ארקיע"  צליינים מיעדים שונים באירופה כמו  הולנד, צרפת ואיטליה , פולין וספרד. כמו-כן, בתכנון להביא צליינים בטיסה מיוחדת מאיי קבו-ורדה הנמצאים במזרח האוקיינוס האטלנטי.
 
מנכ"ל חב' "ג'נסיס טורס" – מר קורט קאופמן מסר כי: " פתרון כולל גם בבעיית הטסות התיירים מאפשר לנו להגדיל באופן מיידי את מספר התיירות הנכנסת למדינת ישראל. על הכוונת שלנו , כרגע, ישנו תכנון למהלך מהפכני של טיסות ישירות מברזיל כדי למצות את הפוטנציאל הקיים במדינות דרום אמריקה הסובלות מחוסר מקומות בטיסות וממחירים גבוהים".
 
מר צביקה גונן - מנכ"ל "ארקיע אינטרנשיונל", מסר כי: "ההחלטה לביצוען של הטיסות הישירות נבעה מהסיבה שישראל הינה יעד אטרקטיבי התופס מקום נכבד על מפת הצליינות העולמית, וישנו פוטנציאל גדול להבאת אלפי צליינים שיפקדו אותה בכל שנה מכל רחבי העולם. טיסות ישירות לישראל מאפשרות לצליינים ליהנות מנופיה המדהימים, מאתריה ההיסטוריים הרבים, והעיקר  – ישראל תהפוך ליעד מבוקש שנמצא במרחק קצר של שעות טיסה ספורות מישראל ותקווה שהמאמץ ושיתוף הפעולה בהגברת הטיסות יוכיחו זאת."

בטיסות אילו יתאפשר  גם לנוסעים הישראליים לצאת ולבקר  באותם יעדים לתייר הישראלי.