שת"פ בין אל על והאגודה למלחמה בסרטן

במשך חודשיים יימכרו בטיסות החברה הדפסים חתומים של 12 אומנים ישראלים כגון קדישמן, ליפשיץ ועוד. כל ההכנסות יועברו לטובת חולי הסרטן בישראל


00:00 ,31.08.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במשך חודשיים יימכרו בטיסות החברה הדפסים חתומים של 12 אומנים ישראלים כגון קדישמן, ליפשיץ ועוד. כל ההכנסות יועברו לטובת חולי הסרטן בישראל
 
אל על והאגודה למלחמה בסרטן הודיעו כי הן חוברות לטובת לשיתוף פעולה למען המלחמה בסרטן. במסגרת הפרויקט תרמו 12 אומנים ישראלים יצירה מקורית לאגודה למלחמה בסרטן ומכל אחת מהיצירות הוכנה סדרה בלעדית של 60 הדפסים חתומים וממוספרים.
 
מחברת אל על נמסר כי לנוסעי החברה תהיה הזדמנות בלעדית להזמין במהלך הטיסה הדפס חתום במחיר תרומה של  180 דולר להדפס. כל ההכנסות תרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
 
לפרויקט נרתמו אומנים בולטים אשר תרמו ציורים בהם מנשה קדישמן, יוסל ברגנר, מאיר פיצ'חדה, יגאל עוזרי, דוד ריב, זויה צ'רקסקי, עודד פיינגרש, שוקי גריפית ואורי ליפשיץ. גם משפחות הציירים ראובן רובין, נחום גוטמן ומשה קסטל נרתמו למבצע ומסרו ציור מהעיזבון האמנותי של האמנים שהלכו לעולמם ממנו הופק הדפס מיוחד. מני פאר ישמש כאוצר האמנותי של המכירה.
 
מהחברה נמסר כי מכירת ההדפסים תחל ב-1 בספטמבר 2008 ותימשך כחודשיים.
 
חיים רומנו מנכ"ל אל על אמר היום: "אני גאה באל על ועובדיה, אשר נרתמו לפרויקט האנושי יוצא הדופן לטובת האגודה למלחמה בסרטן, אשר פעולותיה מתבצעות במימון תרומות. אני קורא לנוסעי אל על לרכוש יצירת אמנות ייחודית ולהציל חיים".
 
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן ציינה כי: "נכונותה של אל על להירתם לפרויקט ביחד עם האומנים הישראלים, מרגשת אותנו. זוהי הזדמנות נפלאה מצד המגזר העסקי בישראל לתרום לקהילה ואנחנו מודים על כך".