נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון טוען כי זו הוכחה נוספת כי מקבלי ההחלטות אינם מפנימים את הצורך החיוני בשדה תעופה כזה. "מרוב תוכניות נשאר בלי שדה תעופה ובלי הרחבה ראויה של הנמל
"דברי שר התחבורה כי, אם לא יתאפשר להקים את שדה התעופה הבינלאומי בצפון ברמת דוד צריך השדה להיבנות בחיפה, הם הוכחה נוספת לגישה לא הרצינית של שרי התחבורה לדורותיהם" כך אומר נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, גד שפר.
"הסאגה של שדה תעופה בצפון היא סאגה בלתי נגמרת שנמשכת כבר למעלה מ-14 שנים, שכללה הכרזה על שדה תעופה בינלאומי בחיפה כפרויקט לאומי, העברת העדיפות למנחת מגידו, העדפת השר הנוכחי להקמת שדה התעופה ברמת דוד, ועכשיו מחזיר אותנו שר התחבורה לנקודת ההתחלה, לאפשרות של הקמת שדה התעופה בחיפה שעלול להטיל הגבלות על פיתוח הנמל. אני חושש חשש כבד כי מרוב תוכניות לשדה תעופה בינלאומי בצפון, נישאר בלי שדה תעופה בינלאומי, ובלי הרחבה ראויה של הנמל. מה שדרוש לנו עתה הוא עקביות בהחלטות הממשלה, החלטה סופית שתאפשר תכנון הולם של התשתיות בצפון ומימוש מהיר וחד משמעי של החלטות אלה על ידי תקצוב שהובטח כבר לפני שנים הן לפיתוח נמל חיפה והן לשדה התעופה הבינלאומי" אומר גד שפר.
" שר התחבורה מביא לדחייה נוספת של הסיכוי להקים שדה תעופה שישרת את צפונה של ישראל. זו הוכחה נוספת כי מקבלי ההחלטות אינם מפנימים את הצורך החיוני בשדה תעופה כזה".
שפר: שר התחבורה מביא לדחייה נוספת בהקמת שדה תעופה לצפון
נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון טוען כי זו הוכחה נוספת כי מקבלי ההחלטות אינם מפנימים את הצורך החיוני בשדה תעופה כזה. "מרוב תוכניות נשאר בלי שדה תעופה ובלי הרחבה ראויה של הנמל
00:00 ,12.11.2009
עשוי לעניין אותך
תורג'מן לנתניהו: לא תהיה הנפקה ללא הסכמת העובדים
TNT: נמשכת מגמת השיפור בתוצאות הכספיות
השר כץ: בקרוב יוחלט על מיקומו של שדה תעופה חלופי לאילת
44 מדינות ישתתפו בתערוכת WATEC 2009
חבורת הזמר של חברת נמל אשדוד תחזק קשרי הקהילה
שר התחבורה: אשקול להעלות את גיל הנהיגה המותר ל-19 או 20