שפירא שונא לפטר

בעוד עובדי אל על חרדים מתוכנית פיטורים נרחבת שעשויים הבעלים החדשים של החברה, האחים דדי ואיזי בורוביץ, להנהיג בקרוב, הפתיע מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, בהתבטאות חריפה וחריגה נגד פיטורים


00:00 ,23.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

בעוד עובדי אל על חרדים מתוכנית פיטורים נרחבת שעשויים הבעלים החדשים של החברה, האחים דדי ואיזי בורוביץ, להנהיג בקרוב, הפתיע מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, בהתבטאות חריפה וחריגה נגד פיטורים. שפירא אמר את הדברים בטקס פרידה מחברת ועד העובדים, לינה מרקוס, שפרשה לגמלאות במסגרת "פרישה מרצון".

שפירא אמר, כי הוא מתנגד לפיטורי עובדים וכי אין צורך לנקוט מהלך כזה, כאשר החברה היא רווחית ומצליחה. הוא הסביר כי הוא "שונא את המנהלים אשר מתגאים אחר כך ומנפנים בפיטורי עובדים שלא לצורך". שפירא הרגיע את העובדים: "אין לכם סיבה לחשוש מחילופי השליטה בחברה".

עוד הוא הוסיף: "פיטורי עובדים אף פעם לא יכולים להיות מקור לגאווה למנהל כלשהו. קשה לי לדמיין מה יכול לגרום למנהל להתגאות בכך. לעיתים קורה שארגון נמצא במשבר וכדי לשרוד יש לפטר עובדים. מקרה זה הוא אולי כורח המציאות, אך בשום אופן לא יכול להוות מקור לגאווה. אני תמיד מעדיף לנסות קודם כל את האפשרות לגדול ולצמוח".