שיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת אל על לקלאב מד ישראל

בימים אלו נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין קלאב מדיטארנה (ישראל בע"מ) וחברת התעופה אל על, ובמסגרתו לקוחות קלאב מד הנופשים באתרי הסקי המובילים בצרפת TIGNES ו-VAL D'ISERE יטוסו עם חברת אל על לג'נבה


00:00 ,17.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בימים אלו נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין קלאב מדיטארנה (ישראל בע"מ) וחברת התעופה אל על, ובמסגרתו לקוחות קלאב מד הנופשים באתרי הסקי המובילים בצרפת TIGNES ו-VAL D'ISERE יטוסו עם חברת אל על לג'נבה.

במסגרת שיתוף הפעולה אף נחתם הסכם בין קלאב מד ישראל וחברת הבת של אל על סאן דור המפעילה טיסות לטורינו ולג'נבה ביום א' , טיסות המיועדות לנופשי הקלאב באתרים המובילים באיטליה ובצרפת.

במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו חברי מועדוני קלאב מד ואל על ממבצעים ייחודים לאורך כל השנה , צבירת נקודות טיסה , ובפעילויות שיווקיות משותפות אחרות.

סיגלית בן חיון מנכ"ל קלאב מד ישראל מסרה היום כי שיתוף פעולה אסטרטגי זה נועד לשרת את חברי מועדוני שתי החברות ולהרחיב את סל ההטבות של החברים. שתוף הפעולה של קלאב מד עם אל-על, יאפשר לקלאב מד ישראל להציע חבילות בכפרי – נופש ביעדים חדשים ואקזוטיים.שיתוף הפעולה הנוכחי הוא חלק מאסטרטגית חברת קלאב מד ישראל המעמידה את הלקוח במרכז ודואגת להרחיב את סל הטבותיו בכל תחומי הלייפסטייל, מציינת סיגלית בן-חיון.

יואב לוי סמנכ"ל המסחר והקשרים הבינלאומיים של אל על ציין כי זהו נדבך נוסף ליישום האסטרטגיה המסחרית של החברה להרחבת המוצרים המוצעים ומייצוב אל על כבחירה הטבעית של הנוסע הישראלי.
שיתוף הפעולה עם קלאב מד , חברה מובילה בתחומה , מעניק לאל- על אפשרויות נוספות להרחבת פעילותה לאורך כל השנה. שיתוף הפעולה הנוכחי הוא סנונית ראשונה לפעילויות נוספות אחרות בין שתי החברות , ציין יואב לוי.