שירות חדש מחברת "ממן" – פטור מדמי אחסנה בסופי שבוע

"ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, יוצאת בשירות חדש – פטור מדמי אחסנה למטעני יבוא בסופי שבוע. במסגרת השירות החדש, המוצע לקהל היבואנים, מטעני יבוא, אשר יקלטו בממן במהלך סוף השבוע החל מיום חמישי לאחר השעה 16:00 וישוחררו במהלך יום ראשון


00:00 ,31.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
"ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, יוצאת בשירות חדש – פטור מדמי אחסנה למטעני יבוא בסופי שבוע.  במסגרת השירות החדש, המוצע לקהל היבואנים, מטעני יבוא, אשר יקלטו בממן במהלך סוף השבוע החל מיום חמישי לאחר השעה 16:00 וישוחררו במהלך יום ראשון העוקב עד השעה 16:00 ייהנו מפטור מלא של דמי אחסנה רגילה.
 
שירות חדש זה, מצטרף למגוון שירותים מתקדמים אותם מציעה "ממן" לקהל לקוחותיה ובהם, שירות ניהול מלאי ציוד מוטס, שירותי מדידת נפח מטען, שירות איחסון ממוחשב, שירותי שחרור 24 שעות ביממה ועוד.
 
אלי דלאל, מנכ"ל ממן, מציין כי שירות חדש זה הינו נדבך נוסף מתהליך ההתייעלות ושיפור השירות בחברת "ממן" הקשובה לצרכיי לקוחותיה. השירות החדש מציין דלאל, בא לתת מענה לחוסר האפשרות לשחרר מטענים בשבת בשל אי פעילות המכס בשבת. עד כה נאלצו היבואנים לשלם דמי אחסנה בשבת ושירות חדש זה נועד להקל ולהיטיב עימם. עוד מעריך דלאל , כי שירות חדש זה של ממן יגדיל את תפוסת מטוסי המטען בסופי שבוע ויאפשר פיזור נוח יותר של המטענים על פני השבוע.
 
חברת "ממ"ן מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של מאות אלפי טון בשנה ומרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בכל סוגי המטענים המיובאים לישראל והמיוצאים ממנה ליעדים בכל רחבי העולם.