שינויים בהנהלת חברת אל על

פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר דירקטוריון אל על, וחיים רומנו, מנכ"ל אל על, הציגו אתמול את השינויים בהנהלת החברה ודיווחו על גיבוש וייצוב צוות ההנהלה החדש; לחברת אל על מצטרפים עפר צברי בתפקיד סמנכ"ל מיחשוב וארגון, ד"ר שמואל פלדל בתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדס


00:00 ,21.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר דירקטוריון אל על, וחיים רומנו, מנכ"ל אל על, הציגו אתמול את השינויים בהנהלת החברה ודיווחו על גיבוש וייצוב צוות ההנהלה החדש; לחברת אל על מצטרפים עפר צברי בתפקיד סמנכ"ל מיחשוב וארגון, ד"ר שמואל פלדל בתפקיד סמנכ"ל תחזוקה והנדסה, ודוד מימון בתפקיד סמנכ"ל שירות; המינויים יכנסו לתוקפם במהלך חודש יולי
 
חיים רומנו נענה לבקשתו של יצחק (ז'טלני) אמיתי, המשנה למנכ"ל החברה, אשר ביקש לאחר כ- 4.5 שנים בחברה לסיים את תפקידו ולפרוש מהחברה. במהלך שנות כהונתו, בנוסף לתפקידו כמשנה למנכ"ל, ריכז יצחק אמיתי תחת אחריותו גם מספר תחומים חשובים ומורכבים בחברה: מבצעים, שליטה, מערכות מידע ותקשורת, ארגון ושיטות, תכנון וכלכלה.

כמו כן, ביקש סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה המכהן, שלמה ריבנבך, לסיים את תפקידו הנוכחי. חיים רומנו הודה לשלמה ריבנבך על תרומתו במסגרת תפקידו כסמנכ"ל תחזוקה והנדסה. המשך פעילותו של ריבנבך בחברה יסוכם בהמשך.
 
מנכ"ל אל על אמר כי להצטרפותם של עפר צברי, ד"ר שמואל פלדל ודוד מימון לשדרה הניהולית של חברת אל על חשיבות רבה ולכל אחד מהם רקורד מוכח של ניהול בתחומי אחריותו. 
 
עפר צברי בן 47, אל"מ במיל', בעל תואר שני במתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב.
 
ד"ר שמואל פלדל שימש במהלך 7 השנים האחרונות כמנכ"ל סאיקלון מוצרי תעופה בע"מ וסנונית שירותי תעופה בע"מ חברות המתמקדות בתחומי הייצור, פיתוח ותחזוקה של מבנים תעופתיים ותפעול ותחזוקת כלי טיס. קודם לכן כיהן כמפקד יחידת אחזקה אוירית של חיל האויר ובמספר תפקידים נוספים בתחום התחזוקה וההנדסה בחיל האויר.
פלדל בן 52, אל"מ במיל', בעל תואר Ph.D.בהנדסה ודינמיקה של מערכות, בעל תואר שני בהנדסה אוירונאוטית.
 
דוד מימון שימש במהלך השנה וחצי האחרונות כמנכ"ל האגודה למען החייל ומנכ"ל החברה הכלכלית של האגודה למען החייל, שם הוביל מהפיכה ניהולית והכנסה והטמעה של מערכת ERP. קודם לכן כיהן כיו"ר חברת "סנדביץ' אמריקאי" בעלת הזיכיון לרשת SUBWAY, כמנכ"ל משותף בחברת תקשורת, כמנהל פיתוח עסקי בחברות השקעות, כסמנכ"ל לארגון ומשאבי אנוש בחברת התקשורת של תאגיד הכבלים "תבל טלקום" מקבוצת דסק"ש ומספר תפקידים בכירים בצה"ל. דוד מימון בן 44, אל"מ במיל', בעל תואר MBA במנהל עסקים ותואר BAבסוציולוגיה ומדעי המדינה. מימון יחליף את איתמר ברטוב, אשר סיים לאחרונה את תפקידו כסמנכ"ל השירות בחברה.
 
חברי צוות ההנהלה הבכירה של חברת אל על החל מחודש יולי יהיו:
חיים רומנו- מנכ"ל החברה , ניסים מלכי- סמנכ"ל הכספים , ראובן וירובניק- סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל, יואב לוי- סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, ליאור יבור- סמנכ"ל מבצעים, עפר צברי- סמנכ"ל מיחשוב, ארגון ושיטות, דוד מימון- סמנכ"ל שירות, שמואל פלדל- סמנכ"ל תחזוקה והנדסה, אמיר שרף- היועץ המשפטי ומזכיר החברה, אלי רייך- מבקר החברה.