שינוי ארגוני באל על - איתמר ברטוב מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות

ברטוב (41) , שבעבר כיהן בעבר כסמנכ"ל תכנון ברשות הדואר וכמנהל פיתוח עיסקי בחברת אוברסיז קומרס, מקבוצת צים, הצטרף לאל על לפני כשנה וחצי ובתקופה בה שימש כמזכיר החברה היה אחראי על שינויים מבניים ועל תהליך ההפרטה


00:00 ,04.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
דירקטוריון חברת אל על אישר אתמול, יום א' ה – 3 באוגוסט, שינוי ארגוני בחברה וריכוז כל שרשרת השירות לנוסע בחברה תחת גורם אחד.

ברטוב (41) , שבעבר כיהן בעבר כסמנכ"ל תכנון ברשות הדואר וכמנהל פיתוח עיסקי בחברת אוברסיז קומרס, מקבוצת צים, הצטרף לאל על לפני כשנה וחצי ובתקופה בה שימש כמזכיר החברה היה אחראי על שינויים מבניים ועל תהליך ההפרטה.

בהחלטתו אימץ הדירקטוריון את התפישה הניהולית אותה הציג המנכ"ל לפיה יש להעמיד במרכז תשומת הלב את כל השלבים הקשורים ישירות בשירות לנוסע מרגע הגעתו לשדה התעופה, בטיסה ועד יציאתו מנמל התעופה בארץ היעד.

מנכ"ל החברה עמוס שפירא ציין כי אל על מחויבת להמשיך במדיניותה הבלתי מתפשרת בנושאי הבטיחות הביטחון והשירות תוך כדי המשך מאמצי ההתייעלות והורדת העלויות כדי לספק לנוסע מוצר טוב יותר ובמחיר תחרותי יותר. שפירא הוסיף כי בתחרות מול עשרות חברות התעופה המגיעות לארץ מידי יום, יש לחזק את הבידול והיתרון היחסי של אל על בעיקר על ידי ניהול נכון ומיקוד תשומת הלב לנושא השירות - לתת לנוסע שירות אישי יותר כבסיס לאסטרטגיה השיווקית של החברה האומרת "אל על הכי בבית בעולם".

בשינוי עליו הוחלט, מרוכזות יחידות השירות בקרקע ובאוויר, ביחידה אחת, ובראשה יעמוד איתמר ברטוב, אשר מכהן כיום כמזכיר החברה ומונה לתפקיד סמנכ"ל השירות .

בחדשים האחרונים מאז התפנה תפקיד סמנכ"ל המבצעים, מילא יצחק אמיתי לפי בקשת שפירא הן את תפקיד המשנה למנכ"ל והן את תפקיד סמנכ"ל המבצעים. שפירא הודה ליצחק אמיתי על מאמציו בתקופה זאת.