שטרית החליט להאריך את כהונתו של צביקה שלום כיו"ר רש"ת

השר שטרית החליט על הארכת כהונתו של שלום כיו"ר רש"ת בעקבות הצלחתו לקדם פרוייקטים מורכבים ברשות שדות התעופה ובראשם פרוייקט טרמינל 3 בנתב"ג ובמיוחד לאור הצלחתו בגיוס התקציבים הנדרשים לפרוייקט


00:00 ,15.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

שטרית: החלטתי להאריך את מינויו של שלום נובעת בן השאר לאור הצלחתו לקדם פרוייקטים מורכבים ברש"ת ובראשם נתב"ג 2000
 
שר התחבורה, מאיר שטרית החליט אתמול להאריך את כהונתו של יו"ר מועצת המנהלים של רשות שדות התעופה (רש"ת), צביקה שלום בארבע שנים נוספות.
 
השר שטרית החליט על הארכת כהונתו של שלום כיו"ר רש"ת בעקבות הצלחתו לקדם פרוייקטים מורכבים ברשות שדות התעופה ובראשם פרוייקט טרמינל 3 בנתב"ג ובמיוחד לאור הצלחתו בגיוס התקציבים הנדרשים לפרוייקט.
 
"לנוכח האתגרים הצפויים העומדים בפני רשות שדות התעופה, כמו הקמת שדה תעופה חדש בתמנע, שיחליף את השדה באילת ובניית שדה תעופה משלים לנתב"ג בנגב החלטתי להאריך את כהונתו של שלום בתפקיד" אמר שטרית.
 
שר התחבורה ציין כי צביקה שלום המשמש כיו"ר מועצת המנהלים של רש"ת ב- 8 השנים האחרונות אף הצליח להביא להתייעלות ולחיסכון של מאות מיליוני שקלים בהוצאות הרשות.
 
השר שטרית הוסיף כי החלטתו להאריך את מינויו נובעת בין השאר בעקבות הצלחתו לעמוד בכל היעדים שרש"ת הציבה לעצמה. שלום זכה להערכה רבה על תיפקודו בקידום פרוייקטים טכנולוגיים שצימצמו את התורים בנתב"ג והביאו לשיפור ניכר של השרות לציבור.