שדה רמון: טיסות ישירות ליעדים באירופה

מתחילת השנה עברו בשדה התעופה רמון כ-737 אלף נוסעים - גידול של 24% לעומת שנה שעברה. לרגל השקת קווי התעופה החדשים העיר אילת תארח בלוגרים משפיענים ועיתונאים מאירופה


11:24 ,13.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מיום שבת הקרובה חברת ראיינאייר תשיק טיסות ישירות משדה התעופה ברמון, אילת,  לקרקוב, פריז, בריסל וליטואניה. חברת וויז אייר תשיק במקביל טיסות ישירות לרומא ווינה, בתדירות של לפחות שתי טיסות שבועיות.

 

מתחילת השנה עברו בשדה רמון אילת 727,000 נוסעים בטיסות פנים ארציות - גידול של 24% לעומת שנה שעברה. בטיסות בינלאומיות עברו מתחילת השנה 11,000 נוסעים - גידול של 110% לעומת שנה שעברה.

 

מרש״ת נמסר כי חברות ראיינאייר ווויז אייר מצטרפות לחברות תעופה אחרות כגון טרנסאוויה ופינאייר שכבר החלו להפעיל בתחילת נובמבר טיסות ליעדים כמו הלסינקי ופריז.

 

עוד נמסר מרש״ת כי לרגל השקת קווי התעופה החדשים מחו״ל העיר אילת תארח בלוגרים משפיענים ועיתונאים שיגיעו על הטיסות משווקים בעולם, בעיקר מבלגיה, צרפת, אוסטריה, ליטווניה ופולין.

 

סך הכל עברו בנמל התעופה רמון אילת מתחילת השנה כ-737 אלף נוסעים - גידול של 24% לעומת שנה שעברה. הגידול הדרמטי בתנועת הנוסעים הינו לאחר שהתעופה שותקה לחלוטין בתקופת הקורונה והיקפי תנועת הנוסעים והתיירים לישראל נפגעו. הביקוש לטיסות כיום גובר לאחר שנתיים של משבר עולמי.

 

מדוברות רש״ת נמסר כי בעונת החורף הקרובה צפויות לפחות 20 תנועות שבועיות מאילת של מטוסים בטיסות בינלאומיות ליעדים באירופה. חודש דצמבר צפוי גם הוא להיות חודש חם ביחס לחדשי עונת החורף עם ביקושים וצפי לגידול בתנועת הנוסעים בטיסות בינ״ל.