רש״ת תשתתף במימון תואר אקדמי למתגייסים ליחידות הביטחון

רשות שדות התעופה תשתתף במימון תואר אקדמאי ולימודי תעודה לעובדים המועסקים בתפקידי ביטחון. מנכ״ל רש״ת חגי טופולנסקי: יאפשר את הגיוס של הטובים ביותר ולעובדים יתאפשר רצף תעסוקתי לאורך זמן הלימודים תוך שימור ידע מקצועי ברשות״


11:47 ,07.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

מדוברות רש״ת נמסר כי ״אנחנו מרחיבים את גיוס כוח האדם לרשות שדות התעופה. עולם העבודה עבר שינויים מרחיקי לכת בתקופה שאחרי הקורונה ורשות שדות התעופה משפרת את יכולות גיוס כוח האדם במקצועות הביטחון ותשתתף במימון שכר לימוד אוניברסיטאי למתגייסים ליחידות הביטחון. השתתפות במימון שכר לימוד אוניברסיטאי שנתי בסך 10,391 לתואר ראשון ובסך 14,042 לתואר שני כמו גם השתתפות בלימודי תעודה״.

 

מרש״ת נמסר כי ״הטכנולוגיה מחליפה בהדרגה מקצועות רבים והדגש על לימודים אקדמיים/לימודי תעודה המוכרים ע״י המועצה להשכלה גבוהה יאפשר את התפתחותם של העובדים לניהול מקצועות העתיד תוך סביבת עבודה תומכת״.

 

״אוכלוסיית העובדים הארעיים המועסקים בתפקידי ביטחון ברשות שדות התעופה מאופיינת ברובה בסטודנטים. רש״ת רואה בעובדים אלה משאב ארגוני חשוב ותשתתף במימון שכר לימוד ללימודים אקדמאיים ולימודי תעודה. עובדי הביטחון אשר ייקלטו לרשות שדות התעופה יהיו זכאים למימון לימודים כמו גם עובדים המועסקים ברש״ת. ההשתתפות במימון לימודים האקדמאיים ולימודי תעודה הינה על פי אישור הממונה על השכר במשרד האוצר״.

 

מנכ״ל רש״ת חגי טופולנסקי ציין כי: ״אנו ממשיכים לשפר את השירות לנוסעים באמצעות גיוס כוח האדם הכי איכותי והיכולת שלנו להשתתף במימון שנת לימודים אוניברסיטאית לתואר ראשון ושני יאפשר את הגיוס של הטובים ביותר ולעובדים יתאפשר רצף תעסוקתי לאורך זמן לימודי התואר הראשון או התואר השני תוך שימור ידע מקצועי ברשות״.