רש״ת תשדרג את מערכות הניהול הארגוניות

חברת NESS תשמש כספקית בלעדית לפרויקט ענק של שדרוג מערכות הניהול הארגוניות של רשות שדות התעופה. היקף הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים. מיכאל רוף, סמנכ״ל תקשוב ברש״ת: נשפר את תהליכי העבודה בשדות התעופה בדגש על זירוז וייעול התהליכים שהנוסעים עוברים


12:10 ,25.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת NESS תשמש כספקית בלעדית להחלפת מערכות הניהול הארגוניות ברש״ת ותהיה אחראית על שדרוג המערך הוותיק הקיים ברשות שדות התעופה המבוסס על AS400 לפלטפורמה המתבססת על גרסת ה-ERP SAP החדישה והעדכנית ביותר הקיימת כיום בשוק - 2022 SAP S/4 HANA.

 

המערכת החדשה תייעל את מערך העבודה והשירות ברשות שדות התעופה, את מערכות משאבי אנוש, הרכש, הלוגיסטיקה, הכספים, התקציבים, הנהלת החשבונות ועוד. גרסה זו מציעה שיפורים ויתרונות משמעותיים ביותר בעיקר בתחום הפיננסי, המסחרי והלוגיסטי, תוך יצירת תשתית מתקדמת ואינטגרטיבית לניהול ובקרה ולהתפתחותה העתידית של רש״ת.

 

במסגרת הפרויקט ישולבו גם טכנולוגיות חדשות מבית SAP ביניהן - שיפור חוויית המשתמש באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של UI5 & FIORI על גבי מערכות ה-SAP, פתרון ענן מתקדם וחדשני לניהול ובקרה תקציבית (SAP Analytics Cloud) ופלטפורמה מבוססת ענן Business Technology Platform לצרכי אינטגרציה ופיתוח. בהמשך מתוכננים פרויקטים נוספים גם בתחומי משאבי אנוש ואחזקה ברש״ת.

 

מיכאל רוף, סמנכ״ל תקשוב ברשות שדות התעופה: ״אנו יוצאים למספר תהליכי דיגיטציה, אשר מטרתם העיקרית היא שיפור השירות לנוסעים העוברים בשערינו. אחד מהנושאים העיקריים בהם נטפל הוא ׳שדה דיגיטלי׳ שבו נשפר את תהליכי העבודה בשדות התעופה בדגש על זירוז וייעול התהליכים שהנוסעים עוברים. הצלחת הפרויקט תלויה בקשר האמיץ בין הלקוחות שלנו שהם משתמשי המפתח בפרויקט, חברתNESS  שנבחרה לממש את הפרויקט ואנשי חטיבת התקשוב של הרשות שאמונים על המערכות הקיימות היום, על מעטפת התשתיות למיניהן והגנת הסייבר״.