ראש עיריית אילת לראש הממשלה: נסגור את אילת

במכתב קצר ונוקב הודיע ראש עיריית אילת לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, כי על רקע סגירת שדה התעופה דב, תיכנס העיר אילת למצב חירום עד לסגירתה המוחלטת


13:47 ,18.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

״אינני אדם פרטי, אני נבחר ציבור כמוך שמייצג את 64,000 תושבות ותושבי אילת, את כלכלת העיר ואת ענפי התיירות והמלונאות בעיר. אני מצר על העובדה שלמרות דברייך והבטחותייך, אתה נמנע מלהיפגש עמי ולשמוע את הטיעונים הכבדים ואת ההשלכות החמורות של סגירת שדה דב על העיר אילת. את הפגישה הראשונה ביטלת לי כדי לפגוש את ראשי יש״ע. פגישה השנייה לא הגעת כלל ואליה זומנו במפתיע כל התומכים בסגירת שדה דב. זאת ועוד לשכתך בוחרת להתעלם מפניותיי ואינה עונה על מכתביי אליך. אדוני ראש הממשלה, העיר אילת נאבקת על קיומה, רווחתה ופרנסתה ולצערי יש מי בסביבתך הקרובה הבוחר לא להתייחס אליה. לפיכך במצב שנוצר, אנו נאלצים בצער גדול להודיע על הכנסת העיר אילת למצב חירום עד לסגירתה המוחלטת״, כך כתב ראש העירייה מאיר יצחק הלוי, במכתבו לראש הממשלה וחתם אותו במילים ״בכאב גדול״.

 

כידוע על רקע הוראת רת״א לפנות את מטוסי ארקיע וישראייר משדה דב, קרא מטה המאבק למניעת סגירת שדה דב הפועל מטעם תושבי העיר אילת וגורמי התיירות והתעופה, לראש הממשלה - בנימין נתניהו להתעשת ולא להעדיף את בעלי ההון ואת עמדת פקידי האוצר ורמ״י שרואים לנגד עיניהם רק כסף ומבקשים דיור יוקרתי לאורך הים על פני תושבי אילת.

 

״העיר אילת תרעד ותרעיד את המדינה נוכח הזנחת האינטרסים הלאומיים והפקרת תושבי אילת בידי ממשלת נתניהו. זוהי גזירה קשה שלא נוכל לעמוד בה״ קרא מטה המאבק, שצפוי להתכנס ביום חמישי הקרוב ולהחליט כאמור על היום בו תיסגר העיר אילת. הסגירה תהיה כאמור בשבוע בו תחגוג העיר אילת 70 שנים לשחרורה.