קייטרינג ISS יספק ארוחות למטוסים בנתב"ג עד 2044

זכתה במכרז של רשות שדות התעופה, במסגרתו גם תקים לראשונה מטבח עצמאי בשטח נמל התעופה בעלות של 80 מיליון שקל


10:18 ,23.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת הקייטרינג התעופתי של קבוצת ISS ישראל (ISS inflight catering), זכתה במכרז של רשות שדות התעופה ותמשיך לספק ארוחות למטוסים בנתב"ג עד שנת 2044. במסגרת המכרז, קיבלה ISS  היתר לבניית מטבח עצמאי בשטח נמל התעופה, שעלות הקמתו מוערכת בכ-80 מיליון שקל.

 

גבי גלזר, מנכ"ל חטיבת הקייטרינג התעופתי ב-ISS, כבר הודיע כי בכוונתו לערוך בדיקה במספר מטבחים דומים בעולם, על מנת להתרשם ממודלים שונים וליצור בנתב"ג מטבח יעיל בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

"אנו ממשיכים לחזק את מעמדנו כחברה המובילה בענף הקייטרינג התעופתי בישראל מזה 53 שנה, וכעת נוכל להמשיך את מלוא המגוון הקולינרי חובק העולם שלנו, באופן אופטימלי באמצעות הקמת המטבח החדש והמודרני ביותר שניתן", הוסיף גלזר.

 

אבי הוכמן, מנכ"ל קבוצת ISS ישראל: "אני גאה על ההצלחה של חטיבת הקייטרינג התעופתי ובעיקר על המשך הצמיחה הבלתי פוסקת שלה, שמהווה מודל לחיקוי עבור כולנו. אני בטוח כי לקוחות החברה ייהנו ממנות מפתיעות, בריאות ולא שגרתיות, ברמה קולינרית גבוהה ומפנקת".

 

חטיבת הקייטרינג התעופתי של ISS הינה החברה המובילה בישראל ומהווה בחירה ראשונה עבור חברות התעופה הזרות היוצאות מישראל. החברה מספקת ארוחות ל-25 חברות תעופה בינלאומיות מצפון אמריקה, אירופה, אפריקה והמזרח הרחוק. וכן לחברות שילוח בתקנים מחמירים וסטנדרטים הגבוהים ביותר. החטיבה היא הגדולה והמובילה בתחומה וכוללת גם את Jet Gourmet ("ג'ט גורמה") - שירותי קייטרינג והזנה למטוסי מנהלים וטיסות מיוחדות ופרטיות.

 

קבוצת ISS ישראל, מתאגיד ISS העולמי, הינה חברה גלובלית העוסקת בניהול שירותים בתחומי קייטרינג תעופתי, הסעדה מוסדית, ניקיון, אחזקה וניהול מכלול שירותים (IFS). מדובר בחברה הגדולה ביותר בישראל כיום בענף השירותים במיקור חוץ המעסיקה כ-9,000 עובדים ברחבי הארץ.