נתב״ג: 53 אלף נוסעים יעברו היום בנתב״ג

סך הכל יצאו היום כ-24,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-28,500 נוסעים ב-317 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. חברת יונייטד הודיעה על המשך השהיית טיסותיה בקו ניו יוארק - ת״א עד ה-9 במאי


08:22 ,01.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

היום, יום רביעי, ה-1 במאי 2024, יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-53,200 נוסעים ב-317 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-24,700 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-28,500 נוסעים.

 

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רש״ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ׳ק-אין מהבית ולהגיע לנתב״ג שלוש שעות לפני הטיסה.

 

מרש״ת נמסר עוד כי ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, ומאפשרות לשלוח את המזוודה בדלפקי הדרופ-אוף של חברות התעופה. נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W. כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

 

יונייטד: משהים את החזרה לפעילות עד 9 במאי

 

חברת התעופה האמריקאית יונייטד הודיעה אמש כי היא ממשיכה להשהות את חזרתה לפעילות בקו ניוארק - ת״א עד ל-9 במאי. 

 

מהחברה נמסר כי ״הטיסה היומית שלנו מניוארק לתל אביב מבוטלת עד ה-9 במאי כאשר אנו משלימים את הערכת הבטיחות שלנו. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר המצב ונקבל החלטות בכל הטיסות הקרובות תוך התמקדות בבטיחות הלקוחות והצוותים שלנו״.