מש׳ התחבורה: תוארך תוקף הטבת טיסות חינם מאילת למפונים ולמשפחות החטופים

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בשיתוף עם משרד האוצר, החליט כי ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת וממנה תוארך עד ה-30 בספטמבר 2024. כמו כן, הוארכה הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו


12:21 ,02.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

הממשלה אישרה היום (יום ב׳) את בקשתה של השרה רגב להאריך פעם נוספת את הטבת טיסות חינם מאילת ואליה עד ל-30 בספטמבר 2024 לטובת מפוני הדרום והצפון ומשפחות החטופים, שנאלצו לעזוב את מקום מגוריהם בשל המלחמה.

 

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, בשיתוף עם משרד האוצר, החליט כי ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת וממנה תוארך עד ה-30 בספטמבר 2024. כמו כן, הוארכה הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו. ההטבה ניתנת מאז 23 באוקטובר 2023 ומוענקת לכל מי שפונה בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את זכאותם בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

 

שרת התחבורה מירי רגב: ״אנו רואים חשיבות עליונה בדאגה לרווחת כל אלה שעקב התקפות טרור נאלצו להתפנות מבתיהם בצפון ובדרום. אנו מחויבים לפעול בכל הדרכים להקל על חייהם של אותם מפונים שעדיין לא שבו לביתם. אני רוצה להודות לשותפינו במשרד האוצר על המשך הסיוע לאזרחי ישראל בימים מאתגרים אלו ונמשיך לגלות סולידריות ותמיכה ככל יכולתנו״.