משרד התחבורה יעניק טיסות חינם למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים

ההחלטה שהתקבלה בשיתוף פעולה בין משרדי התחבורה והאוצר, היא הטבה נוספת הניתנת במטרה להקל על מי שנאלצו להתפנות מבתיהם נוכח המצב הבטחוני. ישראייר: בוחנים בנוסף הפעלת טיסות בקו אילת - חצרים לטובת החקלאים


14:06 ,09.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת התחבורה מירי רגב: ״טיסות הלוך חזור חינם מרמון לנתב"ג יסייעו למפונים, למשפחות הנעדרים והחטופים, ויקלו עליהם את ההתניידות בתקופת השהות במלונות. תפקידנו לחזק את העורף בכל ההיבטים. ההסדר יתמוך גם בחברות התעופה הישראליות שעוברות תקופה מאתגרת"

 

ביוזמת שרת התחבורה מירי רגב, החל מיום שני, 13 בנובמבר, יתבצעו טיסות בחינם למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים, בין שדה התעופה רמון הסמוך לאילת לנמל התעופה ע״ש בן גוריון. על פי ההחלטה, הטיסות יבוצעו באמצעות החברות ישראייר וארקיע, והן יאפשרו למפונים נוחות בהתניידות בין מרכז הארץ למפונים שנמצאים כעת במלונות בדרום. 

 

ההחלטה שהתקבלה בשיתוף פעולה בין משרדי התחבורה והאוצר, היא הטבה נוספת הניתנת במטרה להקל על מי שנאלצו להתפנות מבתיהם נוכח המצב הבטחוני. 

 

שרת התחבורה מירי רגב: ״טיסות הלוך חזור חינם מרמון לנתב״ג יסייעו למפונים ולמשפחות הנעדרים והחטופים, ויקלו עליהם את ההתניידות בתקופת השהות במלונות. תפקידנו לחזק את העורף בכל ההיבטים, ואני מבקשת להודות למשרד האוצר על ההירתמות, האיכפתיות ושיתוף הפעולה. ההסדר יתמוך גם בחברות התעופה הישראליות שעוברות תקופה מאתגרת ואנו פועלים במגוון אפיקים לסייע להן לצלוח את התקופה״. 

 

ישראייר: בוחנים הפעלת טיסות בקו אילת - חצרים לטובת החקלאים

 

בעקבות יוזמת משרד התחבורה ואישור משרד האוצר להעניק טיסות חינם לתושבי העוטף ולמשפחות החטופים בקו לאילת, נמסר מישראייר כי היא תאפשר למעגל השני שהם קרובי משפחה של תושבי יישובי העוטף, מטפלים, תומכים וכן לחיילי צה״ל לרכוש כרטיסי טיסה בקו תל אביב אילת וחזרה במחיר של 99 שקלים בלבד.  

 

בנוסף, מחברת ישראייר נמסר כי היא בוחנת מול כל הגורמים הרלוונטיים כולל גורמי צבא, הפעלת טיסות בקו אילת - חצרים כדי לאפשר לחקלאי עוטף עזה המתגוררים זמנית באילת להגיע בנוחות לעבודתם בשטחים החקלאים ובסיום העבודה לחזור למשפחותיהם באילת.