מצרים פותחת שעריה לתיירות בינלאומית

מצרים הודיעה כי היא פותחת את שעריה לתנועת תיירים בינלאומית החל מה-1 ביולי. המדינה הודיעה על שורת תמריצים לעידוד התיירות בהם הנחה בדמי הנחיתה והחנייה וכן הנחה בהוצאת ויזת תייר ובדמי הכניסה למוזיאונים


13:27 ,22.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מצרים הודיעה כי היא פותחת את שעריה לתנועת תיירים בינלאומית החל מה-1 ביולי. יעדי הביקור העיקריים של המדינה הצפונית-אפריקאית במהלך עונת הקיץ יהיו שארם א-שייח׳, הורגדה ומרסא מטרוח, שיהיו הראשונים לאפשר ביקור מבקרים. יעדים אחרים ייפתחו במצרים בהדרגה.

 

ד״ר חאלד אל-ענני, שר התיירות והעתיקות, אמר כי שלושת היעדים המוזכרים זוכים לקבל יותר מ-80% מתנועת התיירים האירופאיים המגיעים למצרים בחודשי הקיץ.

 

לדבריו, משרד התיירות המצרי התקשר עם שלוש חברות ביקורת בינלאומיות למעקב ובקרה על יישום פרוטוקולי בריאות ובטיחות של בתי מלון ובמתקני תיירות אחרים.

 

מצרים כבר הודיעה על מגוון תמריצים כספיים שיסייעו להניע את התיירות הנכנסת בעקבות מגיפת וירוס הקורונה. בעקבות תמריצים אלו דמי נחיתה וחנייה במצרים נחתכו בחצי וכמו כן מוצעת הנחה של 20% על שירותי הובלה יבשתית בשדות התעופה של דרום סיני, הורגדה ובמטרוח. כמו כן הורה משרד התיירות המצרי על קיצוץ בתעריפי הוצאת ויזת תייר למצרים וכן בדמי הכניסה למוזיאונים במדינה על מנת לעודד את הביקוש.