מנהל חדש לנמל התעופה בן גוריון

תא"ל במיל אודי בר-עוז החל היום את תפקידו כמנהל נמל התעופה בן גוריון בפועל. הוא מחליף בתפקיד את תא"ל במיל' שמואל זכאי. אודי בר-עוז כיהן כסמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מאז שנת 2008


11:47 ,01.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

הבוקר נכנס תא"ל במיל אודי בר-עוז לתפקידו החדש כמנהל נמל התעופה בן גוריון. הוא מחליף את תא"ל במיל' שמואל זכאי מנהל נמל התעופה בן גוריון שסיים היום את תפקידו לאחר כ 12 שנות ניהול של נמל התעופה בן גוריון.

 

תא"ל במיל'  אודי בר-עוז (בן 58) שימש כסמנכ"ל מבצעים ברשות שדות התעופה מ- 2008. במסגרת תפקידו הגדיל את התנועות האוויריות במדינת ישראל, ביצע מהפכה בתחום ההדרכה, הבטיחות  והקשרים הבינלאומיים, ניהל את הקשר של הרשות עם חיל האוויר, הקים ופיתח את מגדלי הפיקוח ויחידות הבקרה האזרחית בכל שדות התעופה והיה חבר בוועדה לבחירת נמל התעופה הבינ"ל הבא של ישראל.

 

אודי בר עוז הגיע לרשות שדות התעופה לאחר קריירה צבאית בחיל האוויר כטייס וכמפקד בסיסים וטייסות. לרשותו עומדים 40 שנות טיסה פעילה בחיל-האוויר, כשבין היתר פיקד על טייסת מטוסי הרקולס (קרנפים) – טייסת  הפיל ועל טייסת הגמל המעופף.

 

לאודי בר עוז תואר שני במנהל עסקים למנהלים (EMBA) מאוניברסיטת תל-אביב אותו סיים כמצטיין דיקאן ותואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר-אילן אותו סיים בהצטיינות יתרה.