ממן רכשה מעמיסי מטוסים בשווי מיליון דולר

שני המעמיסים שנרכשו הם של חברת JBT, מובילה עולמית בתחום שרותי ה-GSA, והם בעלי כושר העמסה של עד 15 טון. מנכ״ל המסוף, אורן סנדרוסי: ״רכישת המעמיסים היא חלק מיישום אסטרטגיה לשדרוג השירות


09:47 ,17.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ממן רכשה לאחרונה שני מעמיסי סחורות מתקדמים למטוסים (HIGHLOADER) בעלות של מיליון דולר. אלו מצטרפים ל-6 המעמיסים שמפעילה החברה כיום בשטח האווירי של נתב״ג.

 

המעמיסים שנרכשו הם של חברת JBT, מובילה עולמית בתחום שרותי ה-GSA, ומטרתם לתת מענה לכל סוגי המטוסים שפוקדים את נתב״ג, לרבות מטוסי איירבוס A380 בואינג 787 וכן לכל סוגי הפתחים במטוסים.

 

בין השדרוגים שניתן למצוא במעמיסים החדשים: כושר העמסה של עד 15 טון, אפשרות לעבודה בכל תנאי מזג אוויר, יכולת הפעלה בו זמנית של בקרות המעמיס למטוסים, מערכת שינוע וטיפול במטען בעזרת גלגלי Helliroll, חיישני זיהוי וקירבה הבאים להגן על המטוס מכל נגיעה או פגיעה ונהיגה חלקה ובטוחה עם בקרה הידרוסטטית ובלימה דינמית.

 

מנכ״ל המסוף, אורן סנדרוסי: ״רכישת המעמיסים היא חלק מיישום אסטרטגיה לשדרוג השירות שמעניק המסוף ללקוחותיו והתאמתו לצרכים החדשים בענף ההובלה האווירית״.

 

לאחרונה הודיעה ממן על זכייה במכרז לאספקת שרותי מסוף למטוסי מטען של חברות מארסק הדנית ו-SF הסינית שמצטרפות לחברות צ׳אלנג׳ (קאל לשעבר), UPS, DHL, Poste Air Cargo וחברת MNG.

 

בעקבות הרכישה נמסר ממסוף המטענים של ממן כי המסוף ערוך לטפל בכ-250 אלף טון מטען בשנה. נציין כי על פי דו״ח רש״ת בשנת 2022 שונעו בנתב״ג סך של 378 אלף טון מטען.