ממן אוויאישן מציינת 100 טיסות בקו ת״א – סיאול

לרגל האירוע ערכה ממן אוויאיישן אירוע חגיגי במהלכו חשפה את תוכנית הפעולה שלה לקידום הקו והיעד. הון ג׳ון, מנהל פעילות קורייאן אייר בישראל: החל מאביב 2024 בכוונת החברה לעבור להפעיל את הקו במתכונת של 4 טיסות שבועיות עם מטוס איירבוס 330


12:03 ,05.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

לרגל הטיסה ה-100 של קוריאן אייר בקו ת״א-סיאול שתנחת השבוע בנתב״ג, קיימה חברת ממן אוויאישן, נציגת קורייאן אייר בישראל, אירוע חגיגי במלון בראון לייטהאוס בת״א ובמהלכו חשפה בפני בכירי ענף התיירות והתעופה ושותפים עסקיים את תוכנית הפעולה שלה לקידום הקו והיעד.

 

בחמשת החודשים הראשונים של השנה הטיסה קוריאן אייר 20,705 נוסעים, כשבחודש מאי רשמה החברה שיא בהיקפי הפעילות עם כ-5,000 נוסעים, שעתיד להישבר כבר בחודש יוני. על פי החברה, התפוסה הממוצעת של הטיסות מישראל במחצית הראשונה של השנה עומדת על כ-85%. מדובר בנתון הגבוה ביותר מבין כל קווי התעופה שהשיקה החברה במהלך 2023. עוד מציינים בחברה כי בכל 100 הטיסות שהפעילה החברה על הקו בין ת״א לסיאול ובחזרה לא נרשם עיכוב מהותי.

 

עוד דיווחה ממן אוויאישן כי כמחצית מהנוסעים שלה מישראל (55%) יצאו במסגרת קבוצות מאורגנות, 40% הם נוסעים פרטיים ואנשי עסקים ישראלים שנהנים מהעובדה כי קיים הסכם אזור סחר חופשי בין המדינות והשאר סטודנטים שלומדים בסיאול. ומה היעד הסופי של הנוסעים? 65% טסים לסיאול כיעד סופי ו-35% נוסעים מסיאול ליעדי המשך כשהפופולריים בקרב הישראלים הם טוקיו וסידני.

 

לאור הביקושים הגבוהים בקרב ישראלים עד כה ולאור המשך המגמה שצפויה להגיע לשיאה בפסח 2024, הודיע מר הון ג׳ון (HOON JUN), מנהל פעילות קורייאן אייר בישראל, כי החל מאביב 2024 בכוונת החברה לעבור להפעיל את הקו במתכונת של 4 טיסות שבועיות עם מטוס האיירבוס 330 רחב הגוף.

 

עופר ריינהרדט, מנכ״ל ממן אוויאישן: ״שנת 2023 עומדת להיות שנת שיא בפעילות קוריאן אייר בישראל וכחלק מהרצון לתת מענה לביקושים אנו נערכים להפעיל את הקו החל מהשנה הבאה במתכונת של 4 טיסות שבועיות״.

 

בין הבכירים שהגיעו לחלוק כבוד לחברת התעופה ולטעום מנת ביבימבאפ מסורתית:  קים ג׳ין-האן, שגריר דרום קוריאה בישראל, טלי לאופר, מנכ״לית התאחדות סוכני הנסיעות, נחמה רונן, יו״ר קבוצת ממן, יניב קסטן, מנכ״ל הדסים, איתמר ניר, מנכ״ל פגסוס, אדם שמויס, סמנכ״ל פלייאיסט, מור סנדרס, מנהל מחלקה עסקית דיזנהויז, ונוספים.